Ahoj, tak bohužel musim s prvním dotazem, a hned je to asi nejnákladnější část ...motor
Před 14 dny jsem koupil Xsaru a byl jsem strašně unešený jak je krásně pohodlná oproti Mondeu, zároveň auto kolem 100 nějak netáhne.
Aby jste rozumněli když jsem s ní odjížděl domů , tak jsem s ní jel vklídku do 90ti abych se s ní seznámil,přes týden jsem jezdil akorát z práce 5km a to samé z práce, takže kvůli nezahřátému motoru jsem jí nechtěl dávat "kotel".Minulý týden jsem jel do HK, je to od nás cca 30km a když se auto zahřálo, tak jsem zkusil co to dovede,auto se vůbec nechtělo zrychlovat, tam kde jsem s Mondeem(1,8TD 66kw) udělal 180km/h , Sárina nejela víc jak 140km/h
.
Přitom auto nehulí a spotřeba je taky dobrá (5,4l na couračkách),KAT je pryč.Filtry jsem vyměnil.
Tak jsem jel k mechanikovi k nám do vesnice,který opravuje převážně Peugeoty a Francouze vůbec.Řekl jsem mu co a jak , tak prohmatal hadice kvuli tlaku a turbo je prý v pohodě.Potom to jel projet a prej to jede jako obyčejnej diesel bez turba.
Je tam někde u čerpadla prý špatnej nějakej "hřebínek", kterej nepouští do auta tolik nafty (aspon co jsem pochopil z jeho slov) a proto to tolik nejede a nežere ,ale motoru to prý nevadí, takže s tím jezdit můžu.
Já blbec se ho zapomněl zeptat, co mám přesně shánět, jel ted na 14 dní do Chorvatska a docela bych to rád co nejdříve sehnal.
Poradíte mi co to je ? Setkal se s tím už někdo ?
Díky
Je : Citroen Xsara Break 1,9TD SX VTS
rv.98 , folie, 14" alu Alessio,tažný...kára se spotřebou kolem 5ti litrů... best !!!
Byl : Ford Mondeo Kombi 1,8TD
rv.97,alu 16"Borbet,všechno v el....už je pryč...koroze
Časem snad Mondeo TDCi