nakolko na tomto motore je EGR velmi neprístupný rozhodol som sa ho zaslepiť až na vstupe do sania motora.
Práca je to cca na 1 hodinu..
-odpojiť hadicu z intercoolera na strane podtlakovej škrtiacej klapky
-zdemontovať škrtiacu klapku
-poodpájať podtlakové hadice ktoré prekážajú
-zdemontovať koleno za klapkou 2x matica M8, 2x imbus skrutka č.4 obr.č1
-vybrať plechové tesnenie na výstupe z potrubia EGR ( bacha nech vám nespadne do motora ) obr.č2
-vyrobiť nové plechové tesnene bez otvoru ( ja som použil pozinkovaný plech ) obr.č2
-nakoniec všetko opačným spôsobom zmontovať
Použil som ešte kvoli tesnosti na spoje - teplote odolný silikon.
Výsledok :
BSI z tým nema žiadny problém, nesvieti žiadna výstražná kontrolka, žiadna chybová hláška a nieje problém ani na diagnostike.
Priemerná dlhodobá spotreba podľa palubáku pred- 6,6l / po 6,4l.
Pocitovo lepšia akcelerácia a kludnejší chod motora od 2000 do 3000 ot/min. Nečakajte zázrak

Ak by ste sa rozhodli EGR neskôr pripojiť naspeť- tak je predtým nutné vyčistiť EGR ventil a potrubie, pretože inak by ste si pustili všetky tie usadené mazlavé sračky do motora !!! obr.č3
Jediný problém môže nastať na emisnej kontrole - nemusí mať predpísané emísne hodnoty !
Ak sa do toho niekto pustí rád poradím.


