Přehřívání motoru

Moderátori: Rope, baffy, viteon, Kleki, Cvrček

Re: Přehřívání motoru

Poslaťod baffy » Pon 4. Mar 2013, 18:49

Že ty tam máš klimatizáciu :wink: ,lebo jedinú vec ktorú tam dokážem nájsť ,teda pokial sa bavíme o aute čo máš v profile je toto:
Minulosť: Citroen sára 1.6 16V r.v.2001
Minulosť: Karol 407 2.0 HDI 100kW r.v.2008
Prítomnosť: Peugeot 508 Hybrid 4x4 2.0 HDI 120kW r.v.2015
Obrázok užívateľa
baffy
V.I.P. & Xsamarád
V.I.P. & Xsamarád
 
Príspevky: 5184
Registrovaný: Sob 6. Jan 2007, 20:31
Bydlisko: SR - Levice
Vůz: Peugeot 508 Hybrid 4x4 2.0HDi 06/2015

Re: Přehřívání motoru

Poslaťod splatters » Ned 17. Mar 2013, 18:59

:D Problém vyriešený. Boli zoxidované rezistory, vyčistil som ich a voalá, sahara zapína normálne :jup: Pravdepodobne budem kupovať nové a tiež aj relé (pre istotu) Ďakujem za pomoc
splatters
Zasloužilý přispěvatel
Zasloužilý přispěvatel
 
Príspevky: 53
Registrovaný: Uto 17. Júl 2012, 16:41
Bydlisko: Biskupice
Vůz: Citroen Xsara 2001, 1.4i

Re: Přehřívání motoru

Poslaťod al.zavoral » Sob 27. Apr 2013, 4:19

|Ahoj vespolek. Tak jsem z toho jelen... pri kontrole jsem zjistil ze mam zadrenej motorek u vrtule na sahare - vrtule u ridice - saharu jsem vymenil , mel jsem jeste jednu doma a jal se zkouset.. zahřívám zahřívám , pořád se nic neděje , podle budiku na pristrojovce se voda mela davno varit - cca 115 stupnu - nicmene voda v hladici klidna jak volej a teprve za chvilku sepla vrtule u spolujezdce.. Tak ted nevím jestli se ze mě to auto nedelá prdel. :D :D Mohl by mi prosim nekdo poradit. ?
Nováček co si právě koupil Xsaru Break 1.8i
Obrázok užívateľa
al.zavoral
Přispěvatel
Přispěvatel
 
Príspevky: 19
Registrovaný: Pon 4. Feb 2013, 18:56
Bydlisko: Kopidlno , ČR
Vůz: Citroen Xsara Break 1.8i , 1999 , E85

Re: Přehřívání motoru

Poslaťod snoopy » Ned 28. Apr 2013, 20:41

Čidla teploty jsou dvě - pro budíky a pro spínání sahary extra. Možná blbne jedno čidlo? Ideálně kdybys mohl změřit teplotu vody nezávislým měřidlem...
Tím, že je klidná hladina se nemůžeš řídit. Chladicí okruh je přetlakový a voda v něm při 100°C nevaří.
Xsara Picasso 1.8v r.v.2003 "Bublina" - RIP
Grand C4 Picasso 1.6HDI r.v.2012 "Blueberry" - GoodBye
Xsara II 1.6i r.v.2003 "Frosty"
VW Touran 1.5TSI r.v. 2023
(jména autům vymýšlí naše děti :-) )
Obrázok užívateľa
snoopy
V.I.P. & Xsamarád
V.I.P. & Xsamarád
 
Príspevky: 1601
Registrovaný: Str 8. Júl 2009, 13:17
Bydlisko: Praha 4 Újezd
Vůz: Xsara II 1.6i r.2003

Re: Přehřívání motoru

Poslaťod al.zavoral » Pia 10. Máj 2013, 5:32

jo jo , tak změřeno nezávislým měřidlem. Teplota na budiku na pristrojovce nad devadesati ,odhadem tak 98 , 105.. voda v chladici , v systemu 75 °C.. Takže si ze mě budik děla srandu. Poradil by někdo prosim kde najdu ty čidla , popřípadě jak se tohoto neduhu zbavit ?
Nováček co si právě koupil Xsaru Break 1.8i
Obrázok užívateľa
al.zavoral
Přispěvatel
Přispěvatel
 
Príspevky: 19
Registrovaný: Pon 4. Feb 2013, 18:56
Bydlisko: Kopidlno , ČR
Vůz: Citroen Xsara Break 1.8i , 1999 , E85

Re: Přehřívání motoru

Poslaťod viteon » Pia 10. Máj 2013, 5:41

čidla najdeš vpravo nahoře = Hledání
Obrázok užívateľa
viteon
V.I.P. & Xsamarád
V.I.P. & Xsamarád
 
Príspevky: 3765
Registrovaný: Pia 15. Júl 2005, 8:46
Bydlisko: BRNO, 209km od Dolní Lutyně
Vůz: (A-C4 1,6ka) + (V-C-HR 1,2ka)

Re: Přehřívání motoru

Poslaťod Marek » Sob 11. Máj 2013, 20:12

Mně blbnul budík teploměru kvůli špatnému kontaktu, ručička ukazovala maximum a po klepnutí do sdruženého přístroje spadla. Někdy cukala. Pomohlo očištění kontaktů na plošném spoji ve sdruženém přístroji. Dělal jsem to před asi rokem a teď se mi zdá, že mi občas zase ukazuje víc, než je teplota motoru. Klepání nepomáhá.
Jak jsi prosím Tě měřil teplotu v chladícím okruhu? Neměřil jsi jen teplotu v expanzce? Tam je voda po průchodu chladičem, tedy je vychlazená a pokud není dostatečný průtok přes termostat nebo chladič, je velká teplotní diference mezi motorem a chladičem.
Xsara Break 1.8 66kW LPG
Marek
Xsamarád
Xsamarád
 
Príspevky: 822
Registrovaný: Uto 25. Okt 2005, 11:49
Bydlisko: Plzeň
Vůz: X1 Break, 1.8 8V LPG,r.v.1999

Re: Přehřívání motoru

Poslaťod al.zavoral » Ned 12. Máj 2013, 17:04

Ahoj , měl jsem bezdotykovej teplomer a meril jsem na hadicich , v chladici , proste vsude kde se dalo... s nastartovaným motorem aby bezela pumpa.
.. ja jsem totalni technickej antitalent. :D :D :D ted prave laboruju nad tema cidlama..
Nováček co si právě koupil Xsaru Break 1.8i
Obrázok užívateľa
al.zavoral
Přispěvatel
Přispěvatel
 
Príspevky: 19
Registrovaný: Pon 4. Feb 2013, 18:56
Bydlisko: Kopidlno , ČR
Vůz: Citroen Xsara Break 1.8i , 1999 , E85

Re: Přehřívání motoru

Poslaťod Cvrček » Ned 12. Máj 2013, 17:17

Pumpa běží stále při nastartovaném motoru. Je přeci součástí rozvodů.
Nyní: Xsara Picasso 2,0 HDi r.v.2001 stříbrný tahoun. A bohužel věčná špindíra na podložkách s polepenou prdelkou. Těžko nás přehlídnete ;)
Dříve: Xsara Break 1,9TD r.v.1998
Obrázok užívateľa
Cvrček
V.I.P. & Xsamarád
V.I.P. & Xsamarád
 
Príspevky: 4553
Registrovaný: Štv 7. Jún 2007, 10:33
Bydlisko: Frýdlant v Čechách
Vůz: Xsara Picasso 2.0 HDi , r.v.2001

Re: Přehřívání motoru

Poslaťod al.zavoral » Ned 12. Máj 2013, 18:27

No vsak prave proto jsem mel nastartovano pri mereni.
Nováček co si právě koupil Xsaru Break 1.8i
Obrázok užívateľa
al.zavoral
Přispěvatel
Přispěvatel
 
Príspevky: 19
Registrovaný: Pon 4. Feb 2013, 18:56
Bydlisko: Kopidlno , ČR
Vůz: Citroen Xsara Break 1.8i , 1999 , E85

přehřátí motoru

Poslaťod martintek23 » Uto 16. Júl 2013, 21:50

Prosím o radu. Když jedu, ručička teploty mi vyleze cca na 100 stupňu. a rozsvítí se mi STOP a ještě červený puntík. Když jsem to nechal napojit na počítač ukazalo se že je špatné čidlo teploty vody. Tak jsem ho vyměnil a pořád stejné. Zjistil jsem že je tam ještě druhé čidlo. Tak jsem ho taky vyměnil. Po výměně obou čidel se mi stále rozsvěcí STOP. Nevím co mám dělat. Díky za každý nápad.
martintek23
Návštěvník
Návštěvník
 
Príspevky: 5
Registrovaný: Sob 18. Sep 2010, 23:15
Bydlisko: Roudnice n.L.
Vůz: citroen xsara benzín 1.4 rv.2001 3dv

Re: přehřátí motoru

Poslaťod vavrisák » Str 17. Júl 2013, 6:44

termostat?
CITROEN FOREVER
autodíly ELIT pro členy fóra se vždycky nějaká slevička najde
Obrázok užívateľa
vavrisák
V.I.P.
V.I.P.
 
Príspevky: 204
Registrovaný: Uto 1. Mar 2011, 19:57
Bydlisko: ceska lipa
Vůz: xsara picasso,benzin,1,6 70kw 2003,black devil

Re: Přehřívání motoru

Poslaťod Verdom » Str 17. Júl 2013, 7:32

Vyndej termostat a zkus jezdit bez něho. Otázka chvilky a uvidíš. Můžeš si ho doma na vařiči ve vodě otestovat, zda pokud se voda začně vařit otevírá. Nezapomeň potom pořádně odvzdušnit soustavu.
.Obrázok
Obrázok užívateľa
Verdom
V.I.P.
V.I.P.
 
Príspevky: 714
Registrovaný: Pia 9. Sep 2005, 10:22
Bydlisko: Jablonec n.N
Vůz: Xsara I 1.4 break, Peugeot 308SW Vti

Re: Přehřívání motoru

Poslaťod michal27089 » Pia 28. Feb 2014, 18:02

Čaute sa neviem či som tu správne ale včera a dnes sa mi stalo,,hned za rána,,ked som sadol do auta a naštartoval tak sa mi hned spustili vetraky :shock: neviete prosím čím to bude?Ďakujem za odpoveď.
michal27089
Profesionál
Profesionál
 
Príspevky: 236
Registrovaný: Štv 2. Jún 2011, 12:12
Bydlisko: Žilina
Vůz: Citroen xsara 1,6i 8V r.v.2000 copue

Re: Přehřívání motoru

Poslaťod Myšák » Štv 28. Júl 2016, 17:15

Ahoj, řeším jeden problém, a nevim si rady... Před časem mi praskla hadice přívodu topení přímo v tom kolenu v přepážce mezi kabinou a motorovým prostorem, ta byla vyměněna, auto jezdí ale od té doby úplně normálně ale pri delším stání na volnoběh( křižovatka, kolona) začne teplota stoupat k cca čárce která by měla značit 105 stupňů, pak sepnou sahary. Myslel jsem si že je špatné čidlo sahar ale tim to není, po výměně stejný problém, zkusil jsem i cidlo budíku, to samé. Zacal jsem mít podezření na termostat, po rozdělání jsem zjistil že těsnicí gumy na termostatu jsou roztrhané, po výměně za nový termostat to vypadá že se noc nezměnilo. Snažím se odvzdusnovat, na chladiči není problém ale na termostatu a hadicich chlazení to trvá dlouho než začne téct voda.
Takže za A) buď je chladící systém tak komplikovaný že se blbě odvzdušnuje ( dle mého velice nepravděpodobné)
B) prasklé těsnění pod hlavou - obávám se že nejpravděpodobnější, ale voda nemizí a ani v expanzní nádobce nic nebublá, a pri otevírání není cítit nějaký přetlak
C) vysokou teplotou poškozené čerpadlo - nevim z jakého materiálu je vrtule, a jeví se to jako nepravděpodobné, navíc při tom prasknutí tech hadic ani motor nerozsvitil Stop, jen byl v červeném poli ,
Myšák
Přispěvatel
Přispěvatel
 
Príspevky: 20
Registrovaný: Štv 9. Apr 2015, 14:31
Bydlisko: Jihlava
Vůz: Xsara Picasso 1.6 NFV 70kW 2004

PredchádzajúciĎalší

Späť na Motor - benzín

Kto je on-line

Užívatelia prezerajúci fórum: Žiadny registrovaný užívateľ nie je prítomný a 17 hostia