Ahoj, potřeboval bych radu.
Na jaře mi nabourali blatník a tak jsem ho v rámci pojištění dal opravit. Opravář zjistil, že byl prasklý filtr s aktivním uhlím a nějak ho zalepil. Auto nějaký čas stálo a když jsem vyjel tak cukalo. Ale to po chvilce přestalo. Po čase jsem si všiml, když auto několik hodin stálo tak při startování bylo slyšet jak paliv. čerpadlo spustí a u toho se ozve takový zvuk, jak když je něco přicpaného a vnikne tam vzduch nebo se musí s něčím přetlačit. Takové zasyčení - písknutí.
Tak jsem jel do servisu, kde vůz opravovali a bylo mě řečeno, že byl prasklý jen držák filtr s aktivním uhlím - takzvaný absorbér
a že to tím není.
![Arrow :arrow:](./images/smilies/icon_arrow.gif)
Nicméně to pak přestalo a vše bylo OK. Tak jsem to dál neřešil.
![Idea :idea:](./images/smilies/icon_idea.gif)
Problém
A nyní se děje to, že když auto déle stojí např. do rána, tak po nastartování se klepe motor - tipuji, že běží na 3 válce.
Někdy je hned po chvilce je vše ok, ale někdy se stane, že mu to trvá o něco déle - pak začne cukat a pak už běží OK.
Může na to mít vliv ten absorbér nebo to někde nasává vzduch, že to špatně zadělali
![Question :?:](./images/smilies/icon_question.gif)
Že by se to do rána vždy někde zavzdušnilo
Nebo se zaměřit na něco jiného
![Question :?:](./images/smilies/icon_question.gif)