Ahoj,
díky za odpověď. Ze schémátka není úplně jasné, jestli se ten šroub nachází na přírubě toho plechovýho deklu ke kolu (pokud je to tak, tak tam 100% není, jsou tam jen 3 šrouby standardní velikosti), nebo jestli je ve spoji těla převodovky s hrncem pro spojku. V tom případě (jak jsem to napočítal podle počtu šroubů od vypoušťáku) by to měl být tenhle:
Můžeš mi to prosím potvrdit/vyvrátit? On vypadá úplně stejně jako všechny šrouby okolo (tipuju M8), nic nenasvědčuje tomu že by byl kontrolní (obvykle jsou větší, aby se přes něj dal zezdola plnit olej... ).
No su z toho zmatenej jak lesní včela, přitom taková blbost...
Edit: Tak jsem se díval na vyhledávání obrázků google, jak vypadá převodovka typu MA. Zdá se, že je naprosto identická jako ta moje, AKORÁT ŽE je na ní u toho plechovýho deklu pětkovýho kola nálitek, a v nálitku kontrolní šroub. Já tam ten nálitek nemám... Takže asi prostě naliju ty 2L komplet a nebudu řešit... Ale že by francouzi jen tak mýrnyxtýrnyx rušili nálitek na skříni kvůli mýmu autu? Vždyť to samý pak dávali eště 5 let do picass, a tam je to podle internetu taky všude s nálitkem...