silenbloky motoru

Moderátori: Rope, baffy, viteon, Kleki, Cvrček

Re: silenbloky motoru

Poslaťod Vlado79 » Str 19. Aug 2015, 12:48

Ďakujem za info.
Asi ja pôjdem do toho môjho servisu a popýtam sa, prečo to toľko stoji a čo to sú presne za súčiastky.

Ešte raz díky :)

Vlado
Vlado79
Návštěvník
Návštěvník
 
Príspevky: 8
Registrovaný: Uto 11. Feb 2014, 9:03
Bydlisko: Bratislava
Vůz: Xsara 1,6 16V 80 kW, Benzin

Re: silenbloky motoru

Poslaťod crowack » Pia 16. Dec 2016, 21:46

Zdravím,

při probíhajících výměnách náplní (viz thread vedle :) ) jsem si všiml, že je asi něco v nepořádku se silentbloky motoru. Pokud jsem pochopil správně Baffyho PDF, motor s převodovkou je uložen na 3 bodech - vpravo nahoře u motoru, vpravo dole (vzadu) pod motorem táhlo reakce a vlevo pod baterií silentblok převodovky. Takto to vypadá u mě:
Pravá horní strana:
Obrázok Obrázok
Asi je to tam volnější než je zdrávo, ke kabině je otřená barva z karoserie až na holý kov, směrem ke předku auta jen na základ
Pravá dolní strana (asi záchyt reakce):
Obrázok Obrázok
Tady je to asi hodně špatně, celé je to posunuté nabok, silentblok je natržený, z druhé strany která šla blbě vyfotit je to ještě víc
Levá strana nad převodovkou:
Obrázok
Tady to vypadá relativně v pořádku, ale je tam blbě vidět, podle stavu těch ostatních bych spíš řekl že bude na prach rozervanej, ale musel bych sundat kastlík s baterkou abych to prozkoumal víc...

Chtěl bych poprosit o konzultaci, které všechny díly by bylo dobré vyměnit, a na co si při výměně dát pozor.
Zatím mám v plánu koupit:
184475 pružné lůžko motoru pravé
Silentblok co je v táhlu reakce vpravo dole - v Baffyho PDF nemá číslo(?) snad půjde sehnat
184451 Pružné lůžko motoru levý (s otazníkem - jestli to bude vůbec potřeba?
Na první fotce jak je to pravé horní uložení motoru ty gumové kónusy co je jeden směrem dopředu a druhý dozadu - pokud se mi podaří sehnat...

Je to tak správně? Díky předem za rady.

Edit: Vin je VF7N2NFUB73918235, auto má lehce přes 200kkm...
"Now Kato, warm up the silver hornet!"
Obrázok užívateľa
crowack
V.I.P.
V.I.P.
 
Príspevky: 24
Registrovaný: Štv 14. Apr 2016, 14:54
Bydlisko: Jaroměřice, Morava
Vůz: Xsara II Break 1.6 16V 80kw 2005 LPG BRC

Re: silenbloky motoru

Poslaťod baffy » Pia 16. Dec 2016, 22:48

Ideš na to dobre. Tie dva silenty máš OK ,tá kolíska na tej pravej strane /ty si to nazval doraz/ OEM číslo je 1844 A7.No a ten spodek ,tak to je ďábel. :D . Silent už máš vylezený von a do toho držiaku už urobenú peknú drážku. Samotný silent neviem či sa ti podarí zohnať ,mne sa to nepodarilo ,ale niekde som zachytil že to riešili iba prelisovaním. Bohužial číslo pre objednanie samotného nemám a ani som ho na SB nenašiel. OEM číslo pre celý ten odliatok je 1807 L4 .Výmena pravého a lavého je v podstate brnkačka ,najhoršie je to s tou reakčnou vzperou,ak sa ti podarí zohnať samotný silent je výhra,ale ak nie a budeš meniť komplet celý kus ,tak musíš rozobrať pravú poloos,ktorá prechádza tým odliatkom a je tam uchytená
Minulosť: Citroen sára 1.6 16V r.v.2001
Minulosť: Karol 407 2.0 HDI 100kW r.v.2008
Prítomnosť: Peugeot 508 Hybrid 4x4 2.0 HDI 120kW r.v.2015
Obrázok užívateľa
baffy
V.I.P. & Xsamarád
V.I.P. & Xsamarád
 
Príspevky: 5184
Registrovaný: Sob 6. Jan 2007, 20:31
Bydlisko: SR - Levice
Vůz: Peugeot 508 Hybrid 4x4 2.0HDi 06/2015

Re: silenbloky motoru

Poslaťod Seldi » Sob 17. Dec 2016, 9:54

Zrovna nedávno jsem ten spodní dělal, je to tenhle http://www.autokelly.cz/Product/VI-V24-0054/12195100/39849642;39850140;158965;159007;159418;33436112;33842025 A když už to budeš mít tozebraný, tak rovnou vyměn i ten malej u toho držáku. To je mam zato tenhle http://www.autokelly.cz/Product/VI-V42-0228/12206887/39849642;39850140;158965;159007;159418;33436112;33842025
Jinak starej vyprostíš tak, že si vezmeš plátek z pilky na železo, jestli máš ocasku, tak máš vyhráno :D Vyřežeš gumu a pak ten vnější železnej kroušek silentbloku nařízneš a postupně ho jak konzervu vyloupneš ven. A novej se tam musí nalisovat. Já jsem na to měl půjčenej přípravek, ale když jsem ho dělal poprvý, tak jsem si vzal 3 truhlářský svorky a pomalu ho tam dostal, ale musíš fakt postupne, jakmile se ti tam trošku zkříží, tak končíš a nehneš s nim :D
Seldi
Profesionál
Profesionál
 
Príspevky: 224
Registrovaný: Pia 1. Júl 2011, 17:38
Bydlisko: Tábor
Vůz: Xsara Picasso 2.0HDi,2001

Re: silenbloky motoru

Poslaťod baffy » Sob 17. Dec 2016, 10:28

Pozerám tie náhradné diely a ak som nič neprehliadol ,tak ten silent samostatne je dostupný pre všetky motorizácie okrem 1.4 a 1.6 benzín. Otázne je či je priemer toho silentu na dvojliter totožný s 1.6 benzín. Objednávacie kody pre držiak sú rozdielne ,takže najskôr by bolo dobre zistiť či to tam pasne.
Minulosť: Citroen sára 1.6 16V r.v.2001
Minulosť: Karol 407 2.0 HDI 100kW r.v.2008
Prítomnosť: Peugeot 508 Hybrid 4x4 2.0 HDI 120kW r.v.2015
Obrázok užívateľa
baffy
V.I.P. & Xsamarád
V.I.P. & Xsamarád
 
Príspevky: 5184
Registrovaný: Sob 6. Jan 2007, 20:31
Bydlisko: SR - Levice
Vůz: Peugeot 508 Hybrid 4x4 2.0HDi 06/2015

Re: silenbloky motoru

Poslaťod crowack » Sob 17. Dec 2016, 13:21

No do háje ten spodek je teda naprd... asi to teda poměřím, a uvidím, z nečeho to tam musí pasovat, vypadá to podobně jako u feldy u vodní pumpy otázka jsou rozměry...
Jinak jsem vážně zvědavej, co mě čeká pod baterkou, protože to že to dole takhle vylezlo, svědčí o tom, že se to celý někde kroutí, nějakej silent je asi úplně na prach a agregát se tak sune do boku až to vytlačil... že to bylo vylisovaný při nehodě si nepřipouštím, nosníky žádné stopy po nehodě a opravách nevykazují...
BTW má cenu měnit i ten 184480 (č 23 na pdf) tlumič vibrací motoru? Opotřebovává se to nějak? Navíc u mě na fotce to vypadá trošku jinak než na tom obrázku...
"Now Kato, warm up the silver hornet!"
Obrázok užívateľa
crowack
V.I.P.
V.I.P.
 
Príspevky: 24
Registrovaný: Štv 14. Apr 2016, 14:54
Bydlisko: Jaroměřice, Morava
Vůz: Xsara II Break 1.6 16V 80kw 2005 LPG BRC

Re: silenbloky motoru

Poslaťod baffy » Sob 17. Dec 2016, 13:39

23 meniť nemusíš ,uloženie motora v mojom prípade rozdrbala pravá poloos. V servise pri výmene tlmičov mu zrejme vyskočila von a ten mumák sa nepriznal.Skrátka tá dlhšia má pružné uloženie v tom spoji,ktoré nesedelo a tým sa vibrácie prenášali rovno na silenty a tie to nevydržali.
Minulosť: Citroen sára 1.6 16V r.v.2001
Minulosť: Karol 407 2.0 HDI 100kW r.v.2008
Prítomnosť: Peugeot 508 Hybrid 4x4 2.0 HDI 120kW r.v.2015
Obrázok užívateľa
baffy
V.I.P. & Xsamarád
V.I.P. & Xsamarád
 
Príspevky: 5184
Registrovaný: Sob 6. Jan 2007, 20:31
Bydlisko: SR - Levice
Vůz: Peugeot 508 Hybrid 4x4 2.0HDi 06/2015

Re: silenbloky motoru

Poslaťod Cvrček » Sob 17. Dec 2016, 23:48

Č.23 jsem měnil též. Ale to,že je špatný se projevovalo tak,že pokud šel motor do tahu,cvaklo to. Pak,jak se vymačkal postupně dál,tak i u ubrání to cvakalo a při přidání to byl nepříjemný zvuk. Ale to už by jsi podle mě dávno řešil. Takže souhlas s Baffym.
Nyní: Xsara Picasso 2,0 HDi r.v.2001 stříbrný tahoun. A bohužel věčná špindíra na podložkách s polepenou prdelkou. Těžko nás přehlídnete ;)
Dříve: Xsara Break 1,9TD r.v.1998
Obrázok užívateľa
Cvrček
V.I.P. & Xsamarád
V.I.P. & Xsamarád
 
Príspevky: 4553
Registrovaný: Štv 7. Jún 2007, 10:33
Bydlisko: Frýdlant v Čechách
Vůz: Xsara Picasso 2.0 HDi , r.v.2001

Re: silenbloky motoru

Poslaťod crowack » Ned 1. Okt 2017, 15:20

Seldi píše:Zrovna nedávno jsem ten spodní dělal, je to tenhle http://www.autokelly.cz/Product/VI-V24-0054/12195100/39849642;39850140;158965;159007;159418;33436112;33842025 A když už to budeš mít tozebraný, tak rovnou vyměn i ten malej u toho držáku. To je mam zato tenhle http://www.autokelly.cz/Product/VI-V42-0228/12206887/39849642;39850140;158965;159007;159418;33436112;33842025
Jinak starej vyprostíš tak, že si vezmeš plátek z pilky na železo, jestli máš ocasku, tak máš vyhráno :D Vyřežeš gumu a pak ten vnější železnej kroušek silentbloku nařízneš a postupně ho jak konzervu vyloupneš ven. A novej se tam musí nalisovat. Já jsem na to měl půjčenej přípravek, ale když jsem ho dělal poprvý, tak jsem si vzal 3 truhlářský svorky a pomalu ho tam dostal, ale musíš fakt postupne, jakmile se ti tam trošku zkříží, tak končíš a nehneš s nim :D

Tohle na 1.6 nepasuje, je tam potřeba něco, co má vnější průměr cca 66mm. Origoš má vnějši kroužek dokonce silonovej... :roll: Já to zatím neměnil, jenom to mám zatlačený zpátky, protože kupovat celou tu hliníkovou konzolu (drahá jako prase, dlouhá dodací lhůta), a pak vyrážet poloosu s ložiskem v konzole, abych ji celou vyměnil, z toho mám panickou hrůzu, s tím se jebat, není tam žádný místo, to bych pak mohl byt natočenej jako druhej luboš lakatoš... :roll: Zlatej telefon u favorita, sice se rozpadal každou chvíli, ale nechal se vyměnit s prstem v nose (na jámě i se dvěma :mrgreen: :mrgreen: )...
"Now Kato, warm up the silver hornet!"
Obrázok užívateľa
crowack
V.I.P.
V.I.P.
 
Príspevky: 24
Registrovaný: Štv 14. Apr 2016, 14:54
Bydlisko: Jaroměřice, Morava
Vůz: Xsara II Break 1.6 16V 80kw 2005 LPG BRC

Predchádzajúci

Späť na Motor - benzín

Kto je on-line

Užívatelia prezerajúci fórum: Žiadny registrovaný užívateľ nie je prítomný a 18 hostia