Ahoj, tak po všech investicích do renovace auta (50tis) mi začala Xsara dost kouřit a smrdět z výfuku. Kouří studená i zahřátá.
Po přidání plynu na volnoběh je to bílý dým, zdá se mi i do modra. Sežrala mi asi půl litru oleje za posledních pár tisíc km
(nevím přesně kolik jsem najel do kontroly, cca 3tis).
Auto jede jinak normálně, možná trošku líněji při akceleraci kolem stovky. Možná souvislost je s výměnou regulátoru tlaku paliva,
kdy mi odešel a jezdil jsem pár dní v nouzáku. Při výměně jsem měnil i palivový filtr a zalil to Pro-tecem na čištění vstřiků atd.
Zkusím vyčistit nebo si půjčit z druhé xsary váhu vzduchu, ale to asi vliv mít nebude, když to trochu žere ole a kouří do modra.
Pak mám podezření na turbo (je trošku od oleje), nebo na těsnění u ventilů.
Zřejmě to vidím na nějakou kontrolu v servisu, dá se na to přijít, nebo to je složité laborování? Jak je složitá výměna turba?
Díky