Palivové čerpadlo 2.0HDI

Moderátori: Rope, baffy, viteon, Kleki, Cvrček

Palivové čerpadlo 2.0HDI

Poslaťod Hrnča » Uto 25. Sep 2007, 19:08

Zdravím příznivce Xsar! Vlastní X1 2.0HDI 66kW r.v. 1999 a z ničeho nic přestala jet. Zjiątěná závada je, ľe dopravní čerpalo v nádrľi nefunguje. Známej se na to koukal a proud není uľ na pojistce. Po přivedení proudu na pojistku čerpadlo funguje. Závada tedy bude někde před pojistkou. Pro zjiątění kde se ztratil by potřeboval mít schéma zapojení. Nevíte prosím někdo kde ho sehnat? Popřípadě pokud někdo z vás měl stejný problém budu rád, kdyľ poradí. Předem děkuji...
Naposledy upravil Hrnča dňa Uto 25. Sep 2007, 20:25, celkovo upravené 1
Obrázok užívateľa
Hrnča
V.I.P. & Xsamarád
V.I.P. & Xsamarád
 
Príspevky: 2703
Registrovaný: Uto 25. Sep 2007, 16:54
Bydlisko: Tři borovice od kamaráda Pikasáka. Tedy kousek od Mladé Boleslavi.
Vůz: Peugeot 307SW 1.6 16V 80kW/110HP r.v. 2002

Poslaťod bleriot11 » Uto 25. Sep 2007, 20:25

Koukni na :Mám problém-Xsara II-Strana 6-Nestartuje mrcha,nárazová pojistka nebo co???

Třeba to pomůľe. :wink:
BreakII,2.0Hdi na plecháčích překoná Vaše představy.
Obrázok užívateľa
bleriot11
V.I.P.
V.I.P.
 
Príspevky: 1447
Registrovaný: Pia 29. Dec 2006, 19:32
Bydlisko: Kutnohorsko,J.Hradec
Vůz: X2-BREAK ,2.0hdi- sloužila mi 10 let-nyní C-Crosser

Poslaťod Hrnča » Uto 25. Sep 2007, 20:38

Díky za radu. Tu nárazovku jsem zkouąel. Jeątě asi zítra zkusím vyměnit relé. Dneska jsem by u kámoąe co to tahá z Francie, tak říkal ľe cvakalo, ale ten elekttrikář dodal, ľe nemusí jít přes něj proud. Prý a» zkusím vyměnit. Jinak servis citroen říkal, ľe by to mohlo být i ŘJ a to bych byl moc nerad. Kdyby náhodou někdo věděl o tom el. schéma zapojení bylo by to super...
Obrázok užívateľa
Hrnča
V.I.P. & Xsamarád
V.I.P. & Xsamarád
 
Príspevky: 2703
Registrovaný: Uto 25. Sep 2007, 16:54
Bydlisko: Tři borovice od kamaráda Pikasáka. Tedy kousek od Mladé Boleslavi.
Vůz: Peugeot 307SW 1.6 16V 80kW/110HP r.v. 2002

Poslaťod medvidek » Štv 27. Sep 2007, 13:15

Kolega má 2.0HDI r.v.1999, při 120tis. měl propálenej konektor (nestartovalo/mrtvý) proletoval to na tvrdo, a teď při 165tis.km mu vodeąlo palivový čerpadlo (motorek), nepamatuju si přesně co to bylo, a bylo to sluąně vydřený (viděl sem rozhozenej motorek čerpadla na fotce), tak to měnil, docela pakárna nasadit převlečnou matici.

Pod zadníma sedačkama je strčenej z vrchu do nádrľe, změř si jestli má vůbec ą»ávu ... .
medvidek
Přispěvatel
Přispěvatel
 
Príspevky: 31
Registrovaný: Ned 10. Jún 2007, 8:15
Bydlisko: Jihlava
Vůz: Xsara Break 1,9TD 1998 žabochrochtí dechtožrout

Poslaťod medvidek » Štv 27. Sep 2007, 13:16

Kolega má 2.0HDI r.v.1999, při 120tis. měl propálenej konektor (nestartovalo/mrtvý) proletoval to na tvrdo, a teď při 165tis.km mu vodeąlo palivový čerpadlo (motorek), nepamatuju si přesně co to bylo, a bylo to sluąně vydřený (viděl sem rozhozenej motorek čerpadla na fotce), tak to měnil, docela pakárna nasadit převlečnou matici.

Pod zadníma sedačkama je strčenej z vrchu do nádrľe, změř si jestli má vůbec ą»ávu ... .
medvidek
Přispěvatel
Přispěvatel
 
Príspevky: 31
Registrovaný: Ned 10. Jún 2007, 8:15
Bydlisko: Jihlava
Vůz: Xsara Break 1,9TD 1998 žabochrochtí dechtožrout

Poslaťod Hrnča » Štv 27. Sep 2007, 14:53

Ta svorkovnice uľ je proletovaná. Čerpadlo je OK. Kdyľ se na pojistku přivedl proud, tak funguje. Teď mi to takhle jede, ale já chorobně nesnáąím, kdyľ je něco takhle oblblý. Kdyby jste něko věděl o tom chématu zapojení, byl bych straąně moc vděčen. Jinak děkuji za rady....
Obrázok užívateľa
Hrnča
V.I.P. & Xsamarád
V.I.P. & Xsamarád
 
Príspevky: 2703
Registrovaný: Uto 25. Sep 2007, 16:54
Bydlisko: Tři borovice od kamaráda Pikasáka. Tedy kousek od Mladé Boleslavi.
Vůz: Peugeot 307SW 1.6 16V 80kW/110HP r.v. 2002

Poslaťod Hrnča » Štv 27. Sep 2007, 15:15

A tím relátkem v motoru, u mě je takové hnědé, to není. Dneska jsem to zkouąel měnit za jiné a nic....
Obrázok užívateľa
Hrnča
V.I.P. & Xsamarád
V.I.P. & Xsamarád
 
Príspevky: 2703
Registrovaný: Uto 25. Sep 2007, 16:54
Bydlisko: Tři borovice od kamaráda Pikasáka. Tedy kousek od Mladé Boleslavi.
Vůz: Peugeot 307SW 1.6 16V 80kW/110HP r.v. 2002

Poslaťod Hrnča » Pia 28. Sep 2007, 18:12

Naąel jsem schéma na můj motor (dílenskou příručku) ale na picaso. Měla by ta elektrika bejt stejná? Já si myslím ľe jo. Jedině snad označení by mohlo být jine....
Obrázok užívateľa
Hrnča
V.I.P. & Xsamarád
V.I.P. & Xsamarád
 
Príspevky: 2703
Registrovaný: Uto 25. Sep 2007, 16:54
Bydlisko: Tři borovice od kamaráda Pikasáka. Tedy kousek od Mladé Boleslavi.
Vůz: Peugeot 307SW 1.6 16V 80kW/110HP r.v. 2002

Poslaťod Hrnča » Uto 9. Okt 2007, 8:51

Tak tím relátkem to moľná bylo. Včera mi to známej dal do kupy a ujel jsem s autem 50km. Potom to zase zdechlo. Naątěstí nechal ten druhý drátek(klemu) a tak jsem dojel domů. Podobný problém někdo řeąil na X2. Je moľný ľe se tam vyhřívají konektory a tím mezi nima potom asi vzniká větąí vůle...
Obrázok užívateľa
Hrnča
V.I.P. & Xsamarád
V.I.P. & Xsamarád
 
Príspevky: 2703
Registrovaný: Uto 25. Sep 2007, 16:54
Bydlisko: Tři borovice od kamaráda Pikasáka. Tedy kousek od Mladé Boleslavi.
Vůz: Peugeot 307SW 1.6 16V 80kW/110HP r.v. 2002

Poslaťod Hrnča » Uto 9. Okt 2007, 15:41

A je tu daląí problémek. Dnes po najetí daląích 30km jsem chtěl klíčkem vypnout motor a ....ono nic. Zkouąel jsem to dokonce i několikrát. Po konzultaci s elektrikářem se asi seąkvařilo relé a je stále sepnuté. Aľ budu vědět víc popřípadě aľ to dořeąím dám sem vědět pro případ, ľe by se to někomu taky stalo. Ale vąem přeji a» se ta moje závada neobjeví....
Obrázok užívateľa
Hrnča
V.I.P. & Xsamarád
V.I.P. & Xsamarád
 
Príspevky: 2703
Registrovaný: Uto 25. Sep 2007, 16:54
Bydlisko: Tři borovice od kamaráda Pikasáka. Tedy kousek od Mladé Boleslavi.
Vůz: Peugeot 307SW 1.6 16V 80kW/110HP r.v. 2002

Poslaťod bleriot11 » Uto 9. Okt 2007, 18:54

Jak jsi to chcíp?Kdyľ to konečně zdechlo,svítilo něco na palubce?Nebude problém v zapalovací skřínce :?: Je mi divný ľe to udělá jen relátko od čerpadla.
BreakII,2.0Hdi na plecháčích překoná Vaše představy.
Obrázok užívateľa
bleriot11
V.I.P.
V.I.P.
 
Príspevky: 1447
Registrovaný: Pia 29. Dec 2006, 19:32
Bydlisko: Kutnohorsko,J.Hradec
Vůz: X2-BREAK ,2.0hdi- sloužila mi 10 let-nyní C-Crosser

Poslaťod Hrnča » Uto 9. Okt 2007, 20:25

Chcípnul jsem to tak, ľe jsem zatáhnul ručku, ąlápl na brzdu, zařadil pět a pustil spojku. Plynule. Jinak se to dá taky chcípnout tou klemou co tam mám. Jak odpojíą, přestane jít nafta. Na palubce nesvítilo nic. Kdyľ mi to zdechlo včera, tak jen diagnostika a to je z důvodu, ľe nebyla nafta. Po asi pěti nastartování to zhasne. Jinak spínačka na nastartování funguje. Nultá poloha nic, první se rozsvítí baterka, druhá vąe co má a na třetí to normálně chytne. Ale uľ nechcípne. Paradox je ten, ľe tuhle mi to nechtělo chytit a byl problém. No a teď kdyľ to chytne, tak to pro změnu nemohu chcípnout..... :(
Obrázok užívateľa
Hrnča
V.I.P. & Xsamarád
V.I.P. & Xsamarád
 
Príspevky: 2703
Registrovaný: Uto 25. Sep 2007, 16:54
Bydlisko: Tři borovice od kamaráda Pikasáka. Tedy kousek od Mladé Boleslavi.
Vůz: Peugeot 307SW 1.6 16V 80kW/110HP r.v. 2002

Poslaťod bleriot11 » Uto 9. Okt 2007, 21:31

No tak změř ty kontakty na tom relé zda jsou spojený i bez napájení vinutí.
BreakII,2.0Hdi na plecháčích překoná Vaše představy.
Obrázok užívateľa
bleriot11
V.I.P.
V.I.P.
 
Príspevky: 1447
Registrovaný: Pia 29. Dec 2006, 19:32
Bydlisko: Kutnohorsko,J.Hradec
Vůz: X2-BREAK ,2.0hdi- sloužila mi 10 let-nyní C-Crosser

Poslaťod bleriot11 » Uto 9. Okt 2007, 21:36

Počkej a nemáą náhodou ty kontakty toho zminovanýho relé propojený tou klemou napořád ?Pak je jasný,ľe to nechcípneą.jen kdyľ to zase přeruąíą.
BreakII,2.0Hdi na plecháčích překoná Vaše představy.
Obrázok užívateľa
bleriot11
V.I.P.
V.I.P.
 
Príspevky: 1447
Registrovaný: Pia 29. Dec 2006, 19:32
Bydlisko: Kutnohorsko,J.Hradec
Vůz: X2-BREAK ,2.0hdi- sloužila mi 10 let-nyní C-Crosser

Poslaťod CHiP » Uto 9. Okt 2007, 21:43

Kdyľ se posere turbo, tak to taky uľ nechcípneą ... tak snad je to jenom to relátko.
Obrázok užívateľa
CHiP
V.I.P.
V.I.P.
 
Príspevky: 1119
Registrovaný: Štv 9. Mar 2006, 17:48

Ďalší

Späť na Motor - diesel

Kto je on-line

Užívatelia prezerajúci fórum: Žiadny registrovaný užívateľ nie je prítomný a 1 hosť

cron