VÍTĚZSTVÍ
..tak i kdyľ uľ jsem měl koupený nový silenbloky , a připravoval se na demontáľ ramene , tak jsem to po telefonu řeąil s odborníkem a ten mi říkal i kdyľ jsem tu kost ( tyčka stabilizátoru ) měnil před 20 000 km , ľe můľe být v pr... , mohla dostat ranu po projetí nějaký díry , a ľe jich tady je , ľe by spíą vsázel na to . ®e mám vlézt pod auto a někdo a» ho rozhoupe a ľe to poznám . No skusil jsem , moc jsem toho nepoznal , kost jsem koupil ( 502 ,- v Meteoru ) a vyměnil ji . Práce na 20 minut i s cestou do garáľe a umytím ruk . Zvednout auto , sundat kolo , imbusákem č.4 podrľet ąroub na kosti a klíčem č.17 povolit matici . Nahoře i dole , pak to vyhodit , nasadit novou kost - je dobrý si trochu přizvednout druhým heverem rameno aby se ten spodní ąroub dostal pěkně k díře na stabilizátoru .
Tak jsem udělal , a hned jel projet .... bez závad .
Ale čím víc o tom přemejąlím , tím víc si nejsu jistej jestli mě tenkrát měnil ty tyčky obě , nebo jen tu druhou - u té jsem si jistej ľe mě klepala , ale nevím jestli jsem mu řekl a» preventivně vymění i tu druhou .
Do těch silenbloků ramene je blbě vidět , jestli je guma zteřelá nebo prasklá , ale po 130 000 km ( ? ) a devíti letech určitě nebude výměna ąkodit . Takľe aľ nebudu mít do čeho píchnout tak to skusím vyměnit , kdyľ uľ je mám doma .
Jinak k té nápravě do A ... dnes jsem naloľil Xsaru , ľenská odjíľděla s dcerou na nějakou dobu do Řecka ( začíná nám se synem krásné období
) , a jak jsem na to koukal , tak prdelka pěkně seděla . Jak jsem ji vybalil , tak se ale hezky přizvedla . Ale při tom zatíľení to taky vypadalo jak ©koda 120
... no přeháním .
Asi ji taky dopřeju renovaci , ale po dovolené na to asi nezbyde