od robo27 » Štv 18. Mar 2010, 21:33
Vo viacerých témach sa iž podobné riešilo a priznám sa moc nerozumiem. Keďže som si nekúpil jednu xsaru ale hneď dve a hneď 1,9D ale s rôznymi motormi - takto proste vyšlo.... Jednu mám XUD a druhú DW8. A keďže by som rád aby mi to vydržalo tak sa zaujímam. Priznám sa nie je mi jasné čo sa môže vyosovať alebo pridierať. kukol som do service boxu a je tam celkom na výber - prikladám obrázky:
vložil som len obrázky bez klímy - na XUD mi mechanik menil napínaciu kladku č. 3 - údajne stála cca 1600 alebo 1900 Kč - za celé rozvody som platil 6000Kč
Na DW8 - moj prípad je pravdepodobne ten novší - som menil len remeň - z obrázka mi ani moc nie je jasné čo tam ten remeň napína
Podozrivé sa mi zdá práve verzia DW8 do orga 08374 - kde možno k neakému vyoseniu môže dochádzať.
Vie niekto kto má skúsenosti v ktorá verzia z obrázkov je najrizikovejšia?
Vďaka
- Prílohy
-
- DW od orga ....
- kl dw8 od orga 08375.JPG (102.46 KiB) Zobrazené 20536 krát
-
- DW8 do orga 08374
- kl dw8 do orga 08374.JPG (111.73 KiB) Zobrazené 20536 krát
-
- XUD motor
- kl01.JPG (102.12 KiB) Zobrazené 20536 krát
X1 1,9D rv 1998, 170000 km - vlastním od 96tkm (05/2009), myslím taká 100vka stočená, ....
X2 1,9D break rv 2001, 135000 km - nákup 05/2013 115tkm )
-------------
Ex: X1 1,9D rv 2000, 170000 km - vlastním od 138tkm (05/2008) - žiaľ v 12/2012 skončila po mnou nezavinenej havárií na vrakovisku(