Taky bych se chtěl něco zeptat ohledně hlavy, nevim teda jestli je prasklá nebo je to jen tyěsnění, ale strácí se mi voda, na víčku oleje mechanik našel jemný šlem, ale říkal že by to mohlo být nějakou kondenzecí
(otřej to a zatím v pohodě) jenže když naplnim nádržku do max, tak po ujetí cca 1000km jsem zaze na min, kdy to vydrží tak 4000 km a pak začne pomalu klesat, olej ve vodě neni i když se ztrácí ale u 1.8 je to prý normální. Jinak nepociťuju žádné cukání, ztrátu výkonu, kolísající otáčky, přehřívání motoru , nejsou žádně loužičky pod autem kdyby unikala někde voda, prostě nic takže si myslím, že by to mohlo být to těsnění pod hlavou jsou moje doměnky správné? a neměla by se rozsvicovat kontrolka diagnostiky motoru, přece jenom by voda asi hodnoty měnila nebo ne?