od Marek » Pon 20. Dec 2010, 12:26
Včera jsem se dočkal zámrazu. Auto stálo od pátku večera venku. Včera odpoledne jsme vyjeli, teploměr v autě ukazoval -2°C a po chvíli jsme ucítili smrad, jako by se pálila guma. Otevřel jsem kapotu a ze zadní strany motoru stoupal dým, který smrděl. Měrka se povysunula až po další jízdě. Jeli jsme nejdříve na nákup, takže tam se hadice rozehřála, ale zápach se trochu objevuje ještě dnes, vždy při stání. Zřejmě se někudy dostane olejová mlha na výfuk, máte někdo podobnou zkušenost?
To FIRSKAS:
Obaloval jsem hadice, které jdou svisle ze spodku motoru do víka ventilů, obyčejnou izolací na vodovodní potrubí. Je to šedá pěnová hmota, jmenuje se myslím Mirelon. Tloušťka izolace je asi 5mm. Hadičku mezi víkem ventilů a sáním jsem neřešil, ta je v teple a problémy s ní nikdy nebyly. Spíš mi napadá souvislost zamrzání klapky se spotřebou oleje, některá Picassa ho prý odsávají touto hadicí do sání, byla o tom jedna diskuze o spotřebě oleje. Nemáš také vyšší spotřebu oleje?
Xsara Break 1.8 66kW LPG