Stránka 1 z 1

Záměna motorů LFX,LFY

PoslaťNapísal: Štv 3. Jan 2013, 20:59
od luskoil@centrum.cz
zdravim vsechny chtel bych se zeptat jestli ví nekdo zda na misto motoru s kodem :LFX napasovat na prevodovku toho motoru,motor s kodem:LFY

Re: LFX,LFY

PoslaťNapísal: Štv 3. Jan 2013, 22:04
od Cvrček
LFX je 1,8 8V,LFY je 1,8 16V. To nepůjde naroubovat.

Re: LFX,LFY

PoslaťNapísal: Pia 4. Jan 2013, 20:00
od ROSTISLAV NOVOTNÝ
jestli je rozdíl jen v hlavě válců a blok je stejný tak není důvod proč by to nešlo-jiná věc je legalizace v TP

Re: LFX,LFY

PoslaťNapísal: Pia 4. Jan 2013, 20:02
od Cvrček
Převodovka má poměry jiné i veškerá instalace okolo motoru je jiná.

Re: Záměna motorů LFX,LFY

PoslaťNapísal: Pia 4. Jan 2013, 20:51
od F.I.K
S těma převodovkama je to Cvrčku blbost. Oba motory jsou řady XU a převodovky i díly z převodovek jsou zaměnitelný. Aspon všechny co mi prošly rukama byly. Jediná výjimka je šestikvalt z Gti-6, ta má jiný vnitřnosti a díly z ní nepasujou. To že má trošku jiný převodový poměry je uplně fuk, podívej se na tabulky, jak jsou poskládaný a ve výsledku tam nejsou takový rozdíly aby to dělalo neplechu. Motor tam posadíš bez problémů, do držáků ti krásně sedne, nebudou ti ale pasovat hadice a na jednotce z toho 8V Ti to taky asi nepojede jak by mělo. Pokud vubec pojede. Pak přehodíš jednotku s mot. svazkem a budeš se muset zbavit imobilizéru. Pokud nemáš kompletní auto, ze kterýho se jen přeháže do jinýho, tak se to nevyplatí. Něčim podobnym sem si prošel a ještě dnes z toho mám noční můry. :mrgreen:
Edit:
Je to tak ne? Tu 1,8 8V sem ještě nedělal, tak si ted nejsem tak jistej, jestli je to stejná řada. Pokud ne, tak se omlouvám.

Re: Záměna motorů LFX,LFY

PoslaťNapísal: Pia 4. Jan 2013, 23:50
od Cvrček
A jsme v tom spolu zase. Je to podobné,jako když jsme debatovali o implementaci šestikvaltu z benzínu k naftovýmu motoru. Prosím tě,aby jsi neoponoval jen tabulkama poměrů. A vezměme motory samotné,co jsou vstupem do prvodovek,jako veličiny. 1,8 16V je motor,který má lepší záběr,pokud je ve vyšších otáčkách. Což doufám nepopřeš. A k tomu je stavěná i převodovka.
1,8i (1,8 8V) není tak otáčkový motor a tak tomu bude trochu jinak i na převodovce.
Jinak máš pravdu,do držáku sedne,ale potřeba vymněnit úplně všechno okolo.

Re: Záměna motorů LFX,LFY

PoslaťNapísal: Sob 5. Jan 2013, 12:28
od F.I.K
Tak jasně, ta převodovka je trochu jinak poskládaná, ale pokud to hned po jízdě neporovná s tou co tam patří, tak ani pořádně nepozná, že je to jiný. Nevím jak tyhle dvě konkrétně, ale nebude tak velký rozdíl aby to bylo nějak markantně znát. Stejně to podle mě řešíme zbytečně a tehle konkrétní přestavba se nikdy neuskuteční. :)

Navíc pokud bys to s přestavbou myslel vážně, tak převodovek k tomuhle motoru se válí na každém rohu 5 a bude to nejmenší problém co tě potká :mrgreen:

Re: Záměna motorů LFX,LFY

PoslaťNapísal: Sob 5. Jan 2013, 18:24
od mio
Tady jsou převodové poměry a stálý převod k porovnání. http://www.automobile-catalog.com stačí vyhledat a porovnat....