S těma převodovkama je to Cvrčku blbost. Oba motory jsou řady XU a převodovky i díly z převodovek jsou zaměnitelný. Aspon všechny co mi prošly rukama byly. Jediná výjimka je šestikvalt z Gti-6, ta má jiný vnitřnosti a díly z ní nepasujou. To že má trošku jiný převodový poměry je uplně fuk, podívej se na tabulky, jak jsou poskládaný a ve výsledku tam nejsou takový rozdíly aby to dělalo neplechu. Motor tam posadíš bez problémů, do držáků ti krásně sedne, nebudou ti ale pasovat hadice a na jednotce z toho 8V Ti to taky asi nepojede jak by mělo. Pokud vubec pojede. Pak přehodíš jednotku s mot. svazkem a budeš se muset zbavit imobilizéru. Pokud nemáš kompletní auto, ze kterýho se jen přeháže do jinýho, tak se to nevyplatí. Něčim podobnym sem si prošel a ještě dnes z toho mám noční můry.
Edit:
Je to tak ne? Tu 1,8 8V sem ještě nedělal, tak si ted nejsem tak jistej, jestli je to stejná řada. Pokud ne, tak se omlouvám.