Moderátori: Rope, baffy, viteon, Kleki, Cvrček
petr_xs píše:A není problém v těsnění víčka ?
jinak http://www.xsara.cz/phpbb3/viewtopic.php?f=54&t=7197&p=157618
baffy píše:Neviem ,ale jazdil som autom iné dialky a v letných horúcich dňoch a poriadne kopce k tomu ,napr. taká cesta do chorvátska a že to auto dostávalo záhul je istá vec. Ako som písal,nikdy sa nič nespustilo po vypnutí klúča ,kord keď sa ti motor neprehrieva ,nevidím dôvod aby sa tá sahara spúšťala. Napadá ma jedna vec.Dajme tomu že v tom okruhu následkom toho že zastavíš obeh respektíve proces chladenia sa môže zvýšiť tlak ,ale od toho je predsa pretlakové víčko na vyrovnávajúcej nádržke.Teplota by stúpať nemala ,keďže motor sa už ďalej neohrieva. Pozrel som schému ,neviem síce či je to presne tvoje auto TU5JP4/L4 ,termostat píšu že otvára pri 89°C ,plne otvorený je pri 101°C a výstraha 118°C a koniec koncov ,mal by to byť uzavretý okruh.Skús sa zamerať na ten uzáver vyrovnávajúcej nádržky. Tiež nie som odborník ,iba bežný užívatel. Ak si ale dobre pamätám tak na slovenskom zraze ,mal takúto príhodku Kvído ,len s tým rozdielom ,že jemu tá sahara bežala cca 3 minúty po vypnutí ,ale to bola jediná xsara zo všetkých ostatných,tak neviem,hmm
baffy píše:Saharu otestuj cez diagnostiku a rovno pozri cez dia aj teplotu.Pri tom víčku ,ale nejde ani tak o tesnenie ako pretlakový ventil. Alebo si menil kompletné víčko?
petr_xs píše:65kW není TU5JP4, ale TU5JP (NFZ) .
Užívatelia prezerajúci fórum: Žiadny registrovaný užívateľ nie je prítomný a 12 hostia