Cavte Xsaraci,
dnes som bol donútený zmerať tlaky valcov nakoľko sa s mojou Sarou za studena nedá chodiť a bola obava z podpaleneho ventilu alebo tesnenie pod hlavou.
PROBLEM: Pri studenom motore (na benzín) auto trhá,skube a nedá sa vôbec rozbehnut (jedine na vysokých otáčkach cez spojku). Po zahriatí si aspoň udrží voľnobeh ktorý tiež nie je pravidelný (sem tam "fukne" do výfuku -> to už auto ide na LPG) Dnes som musel ísť do Brezna kde mi montovali plyn nakoľko som si myslel že je problém v nastavení časovanie vstrekov LPG. Tam bohužiaľ nie je problém. Jedine čo zistil je vyšší podtlak ako má byť (norma ževraj do 0.5 a ja mám okolo 1.0) Technik hovoril že bude asi prasknuté tesnenie pod hlavou alebo zlý ventil a ze si mám zmerať tlaky. To som dnes urobil (tlaky 12/11.5/10.9/13) čo je ešte dosť. Vymenené snímače polohy hriadeľa, čídla teploty, kompenzátor voľnobehu, jeden benzínový vstrekovač (3 roky naspäť hlásil chybu p1203), a tiež zapaľovača lišta.
V sobotu idem k mechanikovi na diagnostiku každopádne nevie niekto poradiť kde by ešte mohol byť problém. Auto má 270k rád by som si ho ešte nechal nakoľko jazdí na plyn, interier je pre mňa pohodlný a hlavne MA KLÍÍÍMU
//EDIT
tak po precitani prirucky som narazil na dalsiu vec. Pisu ze posilovac riadenia taktiez pracuje s podtlakmi. Vykumal som ze niekedy mam tvrdy brzdovy pedal takze cely problem motora a jeho nepravidelneho chodu je asi v podtlakovom systeme. Nema niekto schemu celeho systemu podtlaku?