Stránka 2 z 5

Re: Rozvody

PoslaťNapísal: Sob 21. Aug 2010, 8:47
od barny
mam Xsaru 1.4i ma 9 rokov,najazdenych 81000.Menit rozvody alebo este pockat.Kupena ako nova v SR.
Dakujem

Re: Rozvody

PoslaťNapísal: Sob 21. Aug 2010, 10:08
od mio
"Kilometrově" máš ještě čas, ale stáří vozu se taky počítá devět let je docela dost :( .Určitě bych ho vyměnil , řemen taky stárne....

Re: Rozvody

PoslaťNapísal: Ned 22. Aug 2010, 19:41
od André
zdravím
je nutné u 1,8ky při rozvodech měnit i vodní pumpu?
děkuji

Re: Rozvody

PoslaťNapísal: Ned 22. Aug 2010, 19:46
od rosta12345
doporučuje se to

Re: Rozvody

PoslaťNapísal: Ned 22. Aug 2010, 19:57
od André
dík.
no na astře jsem to měnil bo je současně jako napínací kladka , tak proto se ptám

Re: Rozvody

PoslaťNapísal: Ned 22. Aug 2010, 20:08
od rosta12345
je to určitě lapší ta životnost býva podobná jako u rozvodů a představ si že ji nevyměníš a pak třeba půl roku po rozvodech by ti začala téct a znovu se to musí rozdělávat

Re: Rozvody

PoslaťNapísal: Pon 23. Aug 2010, 21:46
od barny
Tak dnes som bol v Citroene ohladne vymeny rozvodov.Rozvody,vodna pumpa,kladka nejake bufera a nemrznuca zmes + robota 235 eur.Myslim ze je to OK a samozrejme zaruka :idea:

Re: Rozvody

PoslaťNapísal: Pon 23. Aug 2010, 22:00
od jojos
To sa mi nechce veriť,materiál+robota 235eur? mne posielali ponuku na 480 eur-Citroen Trenčín.

Re: Rozvody

PoslaťNapísal: Pon 23. Aug 2010, 22:09
od barny
jojos píše:To sa mi nechce veriť,materiál+robota 235eur? mne posielali ponuku na 480 eur-Citroen Trenčín.

Ved aj ja som ostal prekvapeny. Citroen Lucenec

Re: Rozvody

PoslaťNapísal: Uto 24. Aug 2010, 11:17
od Kleki
Benzínové 1.4i majú jednu kladku , kratší a užší remeň a aj pumpa je menšia. Dieslové HDi má jednu vodiacu a jednu napínaciu kladku a remeň je dlhší a masívnejší. Takže asi v tom je rozdiel pri tej cene. Neviem ako to majú s prácou , ale na beziňákoch je to o čosi jednoduhšie a možno aj lacnejšie.

Re: Rozvody

PoslaťNapísal: Uto 24. Aug 2010, 17:29
od rosta12345
přesně tak nafta má uplně jiné rozvody

Re: Rozvody

PoslaťNapísal: Uto 24. Aug 2010, 19:52
od jojos
Aha,na motorizáciu som sa veru nepozrel... :oops:

Re: Rozvody

PoslaťNapísal: Pia 10. Sep 2010, 12:04
od Phanaticz
Rozvody mě stály na 1.8i xsaru 3600,- . tisícovku za práci a 2500,- za materiál a neni to známej ale jezdí k nemu hodne lidi a jeto soukromník a dela to vsechno sam takze parada. Před chvili mi volal ze tam dokonce byla vodní pumpa z roku 1998 takze puvodní (predchozimu majiteli asi rozvody moc nerikali) ted mam na tachometru najeto 138 000km.

Re: Rozvody

PoslaťNapísal: Pia 10. Sep 2010, 12:41
od snoopy
ty penize i s pumpou? to se mi nejak nezda. me to stalo 7 tisic.

3500 rozvodova sada, 1000 pumpa, 1500 prace a zbytek nejake drobnosti (nova napln chladiciho okruhu a tak).
V Praze u Vašendy..

Re: Rozvody

PoslaťNapísal: Pia 10. Sep 2010, 14:18
od Phanaticz
Ty díly jsem videl je to nejaka anglická firma vyrabíse to v anglii tak snad se nechtej pomstít francouzům:D 2000,- stály rozvody a necelejch 700,- pumpa a já sem to nechal Dělat v Děčíně a kdy¨ž sem byl přímo u citroena tak po me chtel 4000,- za neorigo materiál a 5000,- s original dílama. To víš jsme chudej kraj:D