od robo27 » Str 8. Jún 2011, 18:03
Tak to mám za sebou. Ako som písal vyššie zmerať ventilovú vôľu je vec jedna ale nastaviť to správne už druhá... Rozhodol som sa to robiť sám - ono keďže som to mal už rozobraté tak ani moc iná možnosť nebola. Najcitlivejšie na danej operácií je že musí ísť dole vačkový hriadeľ a tým pádom aj znovu nastavenie rozvodového remeňa....
náklady na opravu cca 1000Kč - gufero na vačku, 5ks nových podložiek, tmel na tesnenie veka ventilov, nové o krúžky pumpy podtlaku.....
čas na opravu 3 soboty po cca 5 hodín - robil som to prvý krát....
Uvidíme čo to urobí, ak sú už niektoré ventily podpálené tak daná oprava bola zbytočná, ale zase som sa zabavil.... V prípade záujmu môžem popísať zhruba postup a veci čo ma zdržali. Inak som v zásade postupoval podľa múdrej knižky....No a samozrejme že auto jazdí....
X1 1,9D rv 1998, 170000 km - vlastním od 96tkm (05/2009), myslím taká 100vka stočená, ....
X2 1,9D break rv 2001, 135000 km - nákup 05/2013 115tkm )
-------------
Ex: X1 1,9D rv 2000, 170000 km - vlastním od 138tkm (05/2008) - žiaľ v 12/2012 skončila po mnou nezavinenej havárií na vrakovisku(