Prosím o radu,kde se nachází relé palivového čerpadla na 2,0Hdi rv2001.Auto jsem zaparkoval a poté nejde nastartovat.Napětí na čerpadle(v nádrži)při klíčku je pouze 3,5V místo 12V.Na tak malé napětí to čerpadlo prostě nepůjde.V motorovém prostoru,pod onkem jsem našel jakési dvojité relé(hnědé) a to je po proměření dobré.Když je relé demontované a chci proměřit kontakty v konektoru na autě,tak mi bliká stopka a svítí imobilizér a nic tam nenaměřím-tak to asi nebude to správné relátko.
-- přidáno úte lis 01, 2011 10:52 am --
Další poznatek:po přivedení plus 12V drátem přímo na čerpadlo auto okamžitě chytne.Tak mě napadá ještě nějaké čidlo tlaku,které změří tlak v palivové soustavě.Když by bylo vadné,tak si systém myslí,že tam je dostatečný tlak a proto relé čerpadla ani nesepne.
Tak potřebuju vědět: kde je to relé,kde je nějaký snímač tlaku,popřípadě kde je nějaká pojistka co to hlídá?
Dík za rady.
-- přidáno úte lis 01, 2011 12:47 pm --
No tak se stalo to ,co jsem přesně nechtěl.Měřím,bádám...Když proměřím kabel od toho relé(hnědé zdvojené relé v motorovém prostoru)k čerpadu tak je v pořádku.Jedná se o bílý kablík co jde od čerpadla na relé na pozici 5.Dále na pozici 15 je 12V.Když se spojí 5 a 15 je na čerpadle 12V a musí běžet.Tak vezmu za klíček a ono to chytne.Tak vím houby čím to bylo.
-- přidáno úte lis 01, 2011 9:38 pm --
Až někdo bude řešit stejný problém,tak ještě přichází do úvahu toto :http://www.xsara.cz/phpbb3/viewtopic.php?f=57&t=9873
Na to ještě kouknu i já.