od Kleki » Pon 12. Dec 2011, 21:39
V prvom rade by si si mal dať do poriadku to žhavenie. Ide zima a to žhavenie by ti určite uľahčilo štartovanie. Ten biely dym môže mať súvislosť s tým , že ti to za studena nežhaví.Ten klepot od motora čo počuješ ide odkiaľ? Tie rozvody , čo si chcel meniť si už urobil? V riadiačke si myslím , že problém asi nebude , ale ak máš možnosť ísť s tým na diagnostiku , tak si to daj napichnúť a skontrolovať niekomu , čo sa tomu rozumie. K tým vstrekom asi toľko, v domácich podmienkach nemáš veľa možností ale dajú sa skontrolovať tak , že zmeriaš množstvo nafty , ktoré ti vyteká z prepadov vstrekovačov na všetkých štyroch valcoch pri behu motora na voľnobeh. Na každý vstrekovač daj dlhšiu hadičku najlepšie všetky štyri rovnakej dĺžky a štyri rovnaké čisté nádoby do ktorých ti bude vytekať nafta. Nechaj to chvíľu naštartované na voľnobeh a potom porovnaj množstvo vytečenej nafty zo vstrekov. Rozdiel množstva nafty medzi jednotlivými vstrekmi by nemal byť väčší ako 10-15%. Tam kde je množstvo nafty najväčšie , ten vstrek je najhorší. Toto je len orientačné meranie , lepšie to je dať skúseným majstrom , čo sa vyznajú do commonrailov.
Bývalá Xsara break 1.9TD 1999 , Xsara Break Exclusive 2,0HDI 80kW, 2002
Aktuálne Citroen C5 Break Exclusive 2,0HDI 100kW s automatom r.v.2006 + Xsara 1998 1,4i(manželkina)