od robo27 » Štv 26. Jan 2012, 11:39
Pokiaľ sa to stalo po výmene rozvodov tak by som to tiež typoval na jemne inak nastavené čerpadlo ako pôvodne - ak sa zvýšili a chod motora je rovnaký s rovnakým štartovaním tak je čerpadlo možno ešte lepšie než predtým.....
Na BOSCh sa to nastavuje vzadu za čerpadlom tými dorazmi. Na lucase podľa obrázku je to podobné s ešte lepším prístupom. V praxi som to nastavovlal len 2x na svojich autách - raz keď sm menil termosytič a druhy krát keď som potreboval zniížiť otáčky. Mali by tam byť 2 dorazy - jeden zvýšených otáčok o ktorý sa oprie termosytič pri studenom motore, druhý presne opačný - doraz voľnobežných otáčok o ktorý sa oprie pri teplom motore - lanko termosytiča je úplne uvoľnené.
Presne údaje o toáčkach môžem dohľadať ale sú cca okolo 800 za tepla, okolo 1000 za studena. Sú uvedené napríklad v knihe "jak na to...." Je možné si to dať nastaviť aj v servise ale dá sa to aj doma. zaáleží na preferinciách a ako sa to správa. Dôležité je aby fungoval srpávne ten termosytič - za tepla je úplne voľné lanko. za studena je napnuté.
X1 1,9D rv 1998, 170000 km - vlastním od 96tkm (05/2009), myslím taká 100vka stočená, ....
X2 1,9D break rv 2001, 135000 km - nákup 05/2013 115tkm )
-------------
Ex: X1 1,9D rv 2000, 170000 km - vlastním od 138tkm (05/2008) - žiaľ v 12/2012 skončila po mnou nezavinenej havárií na vrakovisku(