Napísal: Pon 2. Apr 2007, 10:40
ak myslys na ten clanok, suhlasim s tebou len nahodou som na to narazil a podla mna dost rozumne vysvetluje ako to ze seriove auto ma horsi vykon a chiptuning ho dokaze zvysit. Myslym ako princip ako to funguje , uz tie superlativy aky su oni dobry beriem tiez s rezervou. Ja sa tiez na nieco podobne nechystam, ale moj kamarat si to dal urobit /nie u tej FY z clanku ale niekde inde/ na picase HDI 2,0 a mal vysi vykon - bolo to citit pri jazde. Spotreba mu trosku klesla, lenze kedze mal okolo 40 000 km tak to moze byt aj zabehom. A po 4-och rokoch ho predal a kupil nove takze so zivotnostou si hlavu nelamal. Teraz ma picaso 1,6 HDI . Aspon myslym. A ma problem ak ide okolo 80-ky na 15-ke a prudko stlaci plyn akoby mu motor na okamih vynechal a na display mu rozvieti chyba motora. Bol s tym v citroene dokonca ssa mu to podarilo urobit za jazdy s technikom ktory mal napojeny pocitac na auto, takze dostali komplet udaje - otacky tlaky a pod. Aj tak z toho nie su mudry a nevedia to urobit. A nejaky znamy ktory robi chiptuning na to pozeral a povedal ze je chyba v softe ktory za urcitych okolnosti blbo ovlada turbo. Takze az sa mu skonci zaruka chce mu to dat.