Zdravim, mate skusenosti ktora suciastka odchadza vo viacerych pripadoch, ci cidlo teploty alebo termostat?
Priznaky: prvy den sa mi stalo ze jazdim po meste, teplota na 90, odstavim motor a po cca 5 minutach pocujem saharu. zapnem klucik teplota medzi 90 a 120, tak som skontroloval hladinu chladiacej ( v poriadku) nastartoval motor pustil naplno kurenie nech sa schladi, a ked som potom neskor siel jazdit dalej tak teplota oscilovala v cca 20 sekundovych intervaloch medzi 65 a 90 stupnov. Dalsi den prejdem 20 km, teplota medzi cca 80 stupnov, zrazu klesla na nejakych 65 a takto sa drzala dalsich 20 km jazdy. A posledne teplota sa nevysplha ani na 75 stupnov pri beznej jazde medzi mestom, a strasne dlho trva kym sa vobec rucicka odlepi od spodnej hranice.
Dalsia rada: dnes som vybral termostat skontroloval ci dosadne ako ma, to je v poriadku ale neviem ci treba odvzdusnovat system ked som nevypustil celu chladiacu zmes len vytieklo kusok vody z hadice nad termostatom? Ak ano aky je postup?
Vdaka za rady