Stránka 1 z 3

chip do HDi 66Kw - zkušenosti

PoslaťNapísal: Pia 23. Mar 2007, 10:40
od jura
Ahoj všichni,

Máte někdo zkušenost s chipováním HDi 66Kw ...

zajímá praktický zkušenosti, jak to pak jde kolik to stálo, jak se změnil výkon, spotřeba atd.

Díky z odpovědi

PoslaťNapísal: Pia 23. Mar 2007, 15:17
od řepák
Tak proč sis to kupoval v naftě ? Nic nečipuj , posereš motor , tak to prodej a kup si 1,8/16V a máš hned 81 kW . :oops:

Re: chip do HDi 66Kw - zkušenosti

PoslaťNapísal: Pia 23. Mar 2007, 15:30
od pastynko
jura píše:Ahoj všichni,

Máte někdo zkušenost s chipováním HDi 66Kw ...

zajímá praktický zkušenosti, jak to pak jde kolik to stálo, jak se změnil výkon, spotřeba atd.

Díky z odpovědi


obrat sa na nejaku firmu na ktoru su dobre referencie... HDI sa da pekne nacipovat... vykon pojde hore, spotreba dole ;)

hlavne sa nedaj nalakat super cenou a brutalnym vysledkom!!! oplati sa zaplatit o nieco viac a nechat si to urobit u odbornika-hlavne nech s nim ma vela ludi dobre skusenosti :!:

v dnesnej dobe je uz privela pseudo odbornikov ktory nic neurobia a ak hej tak len k horsiemu!!! skutocne treba zistit co najviac o firme pre ktoru sa rozhodnes ;)

PoslaťNapísal: Pon 26. Mar 2007, 12:49
od jura
řepáku na tvý projevy tady nikdo neni zvědabvej ... já se ptal, jestli s tim někdo má zkuąenosti .. a nezajímá ľe ty jezdíą z benzínovou 1,8, to bych musel být padlej na hlavu, kdych si kopil tohle, jede ľere a hovno z toho ...

PoslaťNapísal: Pon 26. Mar 2007, 13:01
od pastynko
jura píše:řepáku na tvý projevy tady nikdo neni zvědabvej ... já se ptal, jestli s tim někdo má zkuąenosti .. a nezajímá ľe ty jezdíą z benzínovou 1,8, to bych musel být padlej na hlavu, kdych si kopil tohle, jede ľere a hovno z toho ...


je zbytocne aby ste sa tu natahovali...

asi tu s tym ludia nemaju skusenost. kazdopadne moj nazor na moterne dieselove motory je ten, ze ked sa dobre nacipuje, pojde lepsie ako benzin... samozrejme ako bezny benzin...spravny zavodak musi byt benzin ;)

no ale ak len chces lepsiu odozvu a lepsi tah, riad sa tym co som uz napisal vyssie 8)

PoslaťNapísal: Pon 26. Mar 2007, 13:29
od Sbohem vąem
jj,diesely se dají pěkně čipnout,teď si jeden známy načipoval novou Hondu Accord 2,4 TDCI původní výkon 150 koní a nyní 180 koní,spotřeba ąla lehce dólů,výkon odost nahoru jen se změnila kultivovanost motoru,je teď trochu hlučnějąí něľ byl,coľ je docela zajímavé,člověk by řekl,ľe by tomu mělo být naopak.
Ale byl bych pro,já měl feldu v naftě a taky mi jeden machr přes naf»áky upravil a bylo kure.... znát ikdyľ to nemělo turbo.
U benziňáku není takový nárust po chipování.
Jen by mě zajímalo včem spočívá rozdíl v xsaře HDI 66 KW a 80 KW,vľdy» ot jsou oba dvoulitry né ?
Jen najdi fakt dobrou firmu,skus se zeptat CHIPA :lol:

PoslaťNapísal: Pon 26. Mar 2007, 14:04
od CHiP
Kvido: Já jsem zastáncem nečipování, tak na mě s tímhle nechodtě :P :D

PoslaťNapísal: Pon 26. Mar 2007, 14:11
od pastynko
Kvido píše:jj,diesely se dají pěkně čipnout,teď si jeden známy načipoval novou Hondu Accord 2,4 TDCI původní výkon 150 koní a nyní 180 koní,spotřeba ąla lehce dólů,výkon odost nahoru jen se změnila kultivovanost motoru,je teď trochu hlučnějąí něľ byl,coľ je docela zajímavé,člověk by řekl,ľe by tomu mělo být naopak.
Ale byl bych pro,já měl feldu v naftě a taky mi jeden machr přes naf»áky upravil a bylo kure.... znát ikdyľ to nemělo turbo.
U benziňáku není takový nárust po chipování.
Jen by mě zajímalo včem spočívá rozdíl v xsaře HDI 66 KW a 80 KW,vľdy» ot jsou oba dvoulitry né ?
Jen najdi fakt dobrou firmu,skus se zeptat CHIPA :lol:


aj turbo benziny sa dobre cipuju ;)

no rozdiel je hlavne v RJ a mozno nejake dalsie drobnosti... ale predpokladam ze len v RJ...

PoslaťNapísal: Pon 26. Mar 2007, 16:07
od Luky
Známej má Golfa 4 Variant 66KW a nechal to chipovat, nemůľe si to vynachválit, trochu víc to prec kouří, ale to je prej normální a je to hned znát.

PoslaťNapísal: Pon 26. Mar 2007, 17:05
od řepák
jura píše:řepáku na tvý projevy tady nikdo neni zvědabvej ... já se ptal, jestli s tim někdo má zkuąenosti .. a nezajímá ľe ty jezdíą z benzínovou 1,8, to bych musel být padlej na hlavu, kdych si kopil tohle, jede ľere a hovno z toho ...

... jestli je průměrná spot. 8/100 hodně tak potom jezdi na tříkolce ...

Já toho v osobákem moc nenajezdím , asi tak bůra ročně , proto sem volil benzínovou 1,8/16V

Ale abych Tě zas tolik neprudil(ąlo to napsat líp) V Ne odpol. jsem byl u kámoąe , má W paąíka r.v.04 a T a červenýDI , chlubil se ľe to nechal načipovat takľe z původních 125k má prej 180k ...... :D

Jo a jeątě sem si vzpomněl , ľe říkal ľe to má grátis bo mu dohodil daląích 6 lidí .... :D

PoslaťNapísal: Str 28. Mar 2007, 8:00
od GVG
No, otázka je, jak dlouho mu ten motor vydrľí. Já teda taky nejsem příznivcem.

PoslaťNapísal: Štv 29. Mar 2007, 20:24
od Mufíno
Ahoj, taky nemám zkuąenosti, ale koukni na tyhle stránky, jsou tam i ceny a nárůst.
http://www.tachometry.cz/index.php?id=6 ... mobilizery
http://www.tachometry.eu/pozor.php

PoslaťNapísal: Štv 29. Mar 2007, 20:32
od levis501
Hele, co se týče čipování, přemýąlím nad jedním: Pokud se dá čipováním bez negativních vlivů dosáhnout zvýąení výkonu a sníľení spotřeby, tak proč to jako není uľ od výroby? :? No váľně, chlapi, proč by si Citroen neudělal jméno na supervýkonnojch a úspornejch dýzlech, kdyľ by to ąlo jenom přečipovat a neovlivnilo to ľivontnost motoru, katalyzátoru, výfuku?

PoslaťNapísal: Štv 29. Mar 2007, 21:13
od řepák
levis501 píše:Hele, co se týče čipování, přemýąlím nad jedním: Pokud se dá čipováním bez negativních vlivů dosáhnout zvýąení výkonu a sníľení spotřeby, tak proč to jako není uľ od výroby? :? No váľně, chlapi, proč by si Citroen neudělal jméno na supervýkonnojch a úspornejch dýzlech, kdyľ by to ąlo jenom přečipovat a neovlivnilo to ľivontnost motoru, katalyzátoru, výfuku?


:jup: :klik:

PoslaťNapísal: Pia 30. Mar 2007, 0:22
od pastynko
levis501 píše:Hele, co se týče čipování, přemýąlím nad jedním: Pokud se dá čipováním bez negativních vlivů dosáhnout zvýąení výkonu a sníľení spotřeby, tak proč to jako není uľ od výroby? :? No váľně, chlapi, proč by si Citroen neudělal jméno na supervýkonnojch a úspornejch dýzlech, kdyľ by to ąlo jenom přečipovat a neovlivnilo to ľivontnost motoru, katalyzátoru, výfuku?


ale ved sa to bezne robi ;)

priklad:
octavia 1.9TDI - 90 koni
octavia 1.9TDI - 110 koni
octavia 1.9TDI - 130 koni

to je presne o tom! su aj vykonnejsie verzie, len si musis priplatit :oops:

samozrejme je rozdiel ci si das spravit z 90 koni 150 alebo 110...

dalsia vec je, ze motor pravdepodobne bude mat od vyrobi vyssi vykon ako je udavany v TP. samozrejme sa jedna o male percenta, ale predsa. okrem toho motor je konstruovany s urcitymi vykonovymi rezervami. a v neposlednom rade, je konstruovany s velkymi obmedzeniami, hlavne emisie. takze vyssi vykon je realny bez poskodenia, ale nedodrzis emisie, napriklad...

som sa trosku rozpisal :oops: pardon :lol: