Stránka 1 z 1

Volnobeh 1,9D

PoslaťNapísal: Pia 30. Mar 2007, 18:17
od Jozef2413
Popiąem môj problem neviem ale sa my to nezda spočivá v tom ľe ked naątartujem rano studeny motor ide to na menąich otačkach aľ po chvili so prida ja myslim ľe by to malo byt opačne ja by rad vedel kto ma 1,9D ake ma otačky za studena a po zohriati dakujem :wink:

PoslaťNapísal: Pia 30. Mar 2007, 18:26
od MrKrok
Ja mam 1.4 otacky po starte mam okolo 1100 to zohriati okolo 900. Asi to ma automaticky sytic a mozno tebe nefunguje. Nechcipa ti studeny motor?

PoslaťNapísal: Pia 30. Mar 2007, 21:38
od Jozef2413
MrKrok píše:Ja mam 1.4 otacky po starte mam okolo 1100 to zohriati okolo 900. Asi to ma automaticky sytic a mozno tebe nefunguje. Nechcipa ti studeny motor?
Nie

PoslaťNapísal: Sob 31. Mar 2007, 12:11
od SilverGhost
Mám ten samý motor, ale ničeho takového jsem si nevąiml. Aľ někam pojedu, vyzkouąím to a dám vědět.

Re: Volnobeh 1,9D

PoslaťNapísal: Sob 31. Mar 2007, 12:58
od CHiP
Jozef2413 píše:Popiąem môj problem neviem ale sa my to nezda spočivá v tom ľe ked naątartujem rano studeny motor ide to na menąich otačkach aľ po chvili so prida ja myslim ľe by to malo byt opačne ja by rad vedel kto ma 1,9D ake ma otačky za studena a po zohriati dakujem :wink:

Podle mě to dělá doľhavování. Dělá mi to taky.

PoslaťNapísal: Sob 31. Mar 2007, 15:20
od MP
A co tzv. termosytič .... funguje ti ? Mě nefungoval , sehnal jsem jinej , pak to "vyladil" tak ľe po nastartování studenýho to má tak o cca 100 otáček/min víc . Po ohřátí to klesne .

PoslaťNapísal: Sob 31. Mar 2007, 15:29
od CHiP
MP: Mě funguje ... ale zatím to jezdí a startuje v pohodě, takľe proč to řeąit :?:

PoslaťNapísal: Pon 2. Apr 2007, 14:02
od Mison
Měl jsem podobný problém, minulou zimu jsem, musel dát auto roztát do tepla (asi zamrzla nafta) a po nastartování (asi 20s normální otáčky) menąí rana a otáčky se zničeho nic zdvihly,takľe malé otáčky po nastartování a po zahřátí vyąąí, mechanik říkal, ľe to dělá termostat, který ovládá lanko od volnoběhu, říkal, ľe v zimě a» to raději nechám tak, ľe kdyby volnoběch za tepla seřídíl, ľe bych ráno nemusel nastartovat, ľe to ničemu nevadí.(servis mám 20km od bydliątě v jedné zapadlé dědině - ąpatná doprava) tak mi od téj doby otáčky při zahřátém motoru ukazují asi 1050 ot/min a za studena pod 950 - záleľí jaká je přes noc teplota. Před 4 měsící jsem byl na STK a emise dopadly dobře, otáčkoměr mi ukazuje víc neľ naměřili na STK. Tak to nechávám tak.....mnoho zdaru.

PoslaťNapísal: Pon 2. Apr 2007, 14:30
od CHiP
No u mě to není takový rozdíl. Kdyľ to blafne studený, tak je ručička přímo na 1000 ot/min, po chvíli, podle mě aľ to doľhaví, tak se otáčky nepatrně zvýąí a spodní hrana ručičky je zároveň s horní hranou čárky u 1000 ot/min na otáčkoměru :D Aľ se to ohřeje, tak trochu klesnou, tak jak jsem to nastavil ...

PoslaťNapísal: Pon 2. Apr 2007, 17:59
od Jozef2413
Dakujem vąetkym za odpovede ale aj tak mi to bude aąte vrtat v hlave aľ pôjdem do ®iliny opytam sa v servise ako to v skutočnosti je potom sa ozvem čauky vąem

PoslaťNapísal: Pon 2. Apr 2007, 18:04
od Jozef2413
řepák píše:a hlavně má Josef naftu ....
Ne bud poąklibačnej a s tebou nesuhlasim nafta do kamen a do nakladaku a do kamen uľ vubec nie to by bola velka ąkoda ak to spalujeą poąli mi ju ja ju spalim v Xarinde čau