Stránka 1 z 2

Ventilator chladenia

PoslaťNapísal: Pon 9. Júl 2007, 7:37
od tino
a este k ventilatoru chladenia, ktory je pred chladicom. Pri akej teplote sa vam spusta ? pretoze ja som si este nikdy nevsimol ze by siel. Za jazdy mam teplotu tak 75 stupnou. Minule som stal asi 30 min. tak motor sa zahrial na 90 stupnov ale ten ventilator stal. Nikdy som nemal problem s prehriatim motora. Len sa pytam informativne.

PoslaťNapísal: Uto 10. Júl 2007, 13:10
od Honza
No tohle by me taky zajimalo. Taky se mi jeste nepustil a to jdu i pres 90.

PoslaťNapísal: Uto 10. Júl 2007, 13:35
od K4my
mno ten se zapina jen pri kritickych hodnotach ne??? 110 stupnu a vejs

PoslaťNapísal: Uto 10. Júl 2007, 13:37
od Honza
No ale neni tak vyjimecny, ze je u ostatnich aut slysim. Jen me zajima, jestli se nekdo k ty kriticky hranici dostal. :)

PoslaťNapísal: Uto 10. Júl 2007, 14:48
od ladggio
Asi si s tím nelam hlavu, mě se větąinou také netočí. Větąinou mám teplotu tak 77-80°C (nevím,moľná by mohla být i vyąąí) a jen při couračkách ve městě se dostane k 90°C a to také netočí.

PoslaťNapísal: Uto 10. Júl 2007, 17:26
od bleriot11
Mě ten větrák jede kdyľ zapnu na místě klimu.Jinak se mi jeątě netočil.U mého auta mám jen jeden větrák společný jak pro klimu tak na přehřátí motoru.

PoslaťNapísal: Uto 10. Júl 2007, 21:17
od lobello
mne zasa vetrak spina stale ked teplota prekroci hranicu 90 stupnov

PoslaťNapísal: Str 11. Júl 2007, 9:16
od Sbohem vąem
Moje Xsara I 1,8 16V se přehřívá dost často,ale větrák mi spíná někde u 100 -105 °C,ale je schopné mi to výlezt i na 110 °C a to mi stačí stát na místě půl minuty a teplota leze nahoru,ale taky opět záleľí na okolní venkovní teplotě,čím teplejąí okolní vzduch tím je to horąí,pokud pustím klimu a sepne se i sahara,tak jedou dva větráky a je to mnohem lepąí.
Ale je to taky ovlivněno náplní chladiče,osobně mám originální Antigel Citroën,který je do -50°C,pokud bych tam měl jenom destilku,tak se mi motor tolik přehřívat nebude.Ale originální náplň Antigel stojí 700 kč,tak to léto nějak přeľiju.

PoslaťNapísal: Str 11. Júl 2007, 9:43
od K4my
mno ja mel moznost predminuly tyden svoji xsaru provetrat po dalnici ve vedrech, a jakmile jedu stabilne 4000 otacek na dalnici coz je tech cca 130km/h mam teplotu 100. Jakmile stahnu tocky na rekneme 2,5-3 tisice mam po chvilince zpatky 90, ale vazne vam nereknu zda se mi pri teto situaci vetrak toci, vim jen ze kdyz sem vuz odstavil a nechal ho vytocit tak se mi vetrak netocil :) ale pokud to nekdo moc bude chtit tak reknu pritelkyni at prevezme rizeni a zkusim kobru 11 a prelezu na kapotu, ikdyz to ji asi budu muset pred jizdou sundat :lol:

PoslaťNapísal: Str 11. Júl 2007, 14:43
od pastynko
Kvido píše:Moje Xsara I 1,8 16V se přehřívá dost často,ale větrák mi spíná někde u 100 -105 °C,ale je schopné mi to výlezt i na 110 °C a to mi stačí stát na místě půl minuty a teplota leze nahoru,ale taky opět záleľí na okolní venkovní teplotě,čím teplejąí okolní vzduch tím je to horąí,pokud pustím klimu a sepne se i sahara,tak jedou dva větráky a je to mnohem lepąí.
Ale je to taky ovlivněno náplní chladiče,osobně mám originální Antigel Citroën,který je do -50°C,pokud bych tam měl jenom destilku,tak se mi motor tolik přehřívat nebude.Ale originální náplň Antigel stojí 700 kč,tak to léto nějak přeľiju.


ja to mam tak isto ;)

a vobec to neriesim :) vyzera to tak ze vsetko funguje ako ma, takze naco si robit starosti :lol:

Re: Ventilator chladenia

PoslaťNapísal: Štv 12. Júl 2007, 20:03
od baffy
tino píše:a este k ventilatoru chladenia, ktory je pred chladicom. Pri akej teplote sa vam spusta ? pretoze ja som si este nikdy nevsimol ze by siel. Za jazdy mam teplotu tak 75 stupnou. Minule som stal asi 30 min. tak motor sa zahrial na 90 stupnov ale ten ventilator stal. Nikdy som nemal problem s prehriatim motora. Len sa pytam informativne.

Tlak víčka chladiče1.4(bar) Termostat otvírá při83(°C) Větrák zapnut přiBez klimatizace vzduchu97(°C) Větrák zapnut přiS klimatizací vzduchu (°C) Stupeň 1/větrák1 - 96(°C) Stupeň 2/větrák2 - 101(°C)
Platí to pre motor 2.0 HDi kod motoru:DW10TD/RHY/ 66kw

PoslaťNapísal: Štv 12. Júl 2007, 20:55
od CHiP
Mám takové tuąení, ľe se vám ten větrák normálně spíná na pomalou rychlost a akorát ho neslyąíte. Já ho teda neslyąím. Jo aľ vám sepne na druhou rychlost, tak uľ slyąet bude, prý je to docela hučák. Mě to zatím vľdy uchladilo na první stupeň i v těch nejparnějąích loňských dnen v koloně, tak nevím jak moc to dělá kravál :P

PoslaťNapísal: Sob 14. Júl 2007, 18:31
od Zdenda
Minulej víkend jsem ohřál cca na 110 a větrák se neroztočil. Rozpojil jsem konektor na chladiči a propojil to natvrdo - pouze cvakalo relátko. Problém byl v zaoxidovaným konektoru před motůrkem ventilátoru. Konektor se prostříkl konkorem a vąe fáchá jak má :)
Preventivně bych to zkontroloval, neľ to utavit někde v koloně :!:

Re: Ventilator chladenia

PoslaťNapísal: Sob 14. Júl 2007, 21:34
od spy
baffy píše:
tino píše:a este k ventilatoru chladenia, ktory je pred chladicom. Pri akej teplote sa vam spusta ? pretoze ja som si este nikdy nevsimol ze by siel. Za jazdy mam teplotu tak 75 stupnou. Minule som stal asi 30 min. tak motor sa zahrial na 90 stupnov ale ten ventilator stal. Nikdy som nemal problem s prehriatim motora. Len sa pytam informativne.

Tlak víčka chladiče1.4(bar) Termostat otvírá při83(°C) Větrák zapnut přiBez klimatizace vzduchu97(°C) Větrák zapnut přiS klimatizací vzduchu (°C) Stupeň 1/větrák1 - 96(°C) Stupeň 2/větrák2 - 101(°C)
Platí to pre motor 2.0 HDi kod motoru:DW10TD/RHY/ 66kw

Sháním stejná data pro motor 1,8 8V, nevíą kde sehnat ?

PoslaťNapísal: Uto 17. Júl 2007, 12:04
od tino
tak som bol dnes v citrone na prehliadke + vymena oleja a filtrov. odskusali mi ten ventilator, ze je OK, spina pri 98 st.