od MP » Štv 18. Sep 2008, 21:07
Já mám tedy 1,9 TD , a ještě navíc s Lucasem , ale ten bazmek je stejnej ... říká se tomu termosytič . Určitě ho tam máš , jen není připojenej , nebo má urvanej ten bovden . Protože kdyby tam vůbec nebyl tak ti vyhrčí voda z chlazení . Je to zašroubovaný ( u TD ) u termostatu , hned vedle naftovýho filtru . Na tom spodním obrázku v tvém příspěvku je to pozice 9 . Vede z toho bovden , kterej končí u naftovýho čerpadla a ovládá páčku která přidává otáčky . Funguje na principu termostatu ... voda je studená , ten bazmek vtáhne to lanko kousek dovnitř a páčka se přitáhne ... jak se voda ohřívá , pomalu se bovden povoluje a páčka se vrací do původní polohy . Zejtra ti to můžu vyfotit , teď jsem došel z garáže ... když jsem ho kupoval tak se jen myslím ptal jestli mám Lucase nebo Bosch , je tam rozdíl v délce bovdenu , asi kvůli konstrukci čerpadla , každý má tu páčku jinak natočenou ...
K důstojnému stáří patří bohaté vzpomínky, pár vrásek a možná že i jizev - dobrodruzi zkrátka nikdy nevedou nudné životy.
Dobrodružství, který není nebezpečný, není dobrodružství.
Život je jedna dlouhá posloupnost více či méně rizikovejch momentů.