Ahoj,
mám takový problém, před nějakým časem mi auto začalo trochu víc hřát. Vypadalo to na vadný termostat. Vyměněn. Pak na relátko u sahar, Opraveno. Rozvody nebyly nejmladší, vyměněny. Tak chladič, nejdřív proplach soustavy, pak nový chladič.
Co to konkrétně dělá? Jedu po okresce do 100-110, drží se pod 90tkou, jakmile tomu člověk naloží řekněme na 3000 otáček po dálnici, tak teplota leze nahoru, nedejbože kopec, to jde přes 90, v létě se zapnutkou klimou v kopci pak až k tomu poslednímu neoznačenému dílku. To stejné dělá ve městě, kde to ale zastaví sahara.
Olej ve vodě není. Voda v oleji není. Hadice netlakují, po otevření expanzky voda nevystřelí, jen se povolí tlak (tzn. tlakuje).
Je to už normální stav auta nebo je něco špatně? Mám podezření, že jsme to třeba pořádně neodvzdušnili, z těch ventilků jde jen trocha vody a pak nic, po přidání plynu jde zase trocha vody a pak opět nic. Nemůže to být třeba těmahle hadičkama, že by byly přicpané? Čidlo teploty vypadá ok, pročistil jsem kontakty, akorát nemůžu sehnat to konkrétní, co tam je. Teď ho mám objednané, tak uvidíme.
Díky za jakékoliv nápady.