Vsem dekuju za rady a napady![/quote]
Před dvěma roky jsem to samé řeąil na AXku. Kolem 120 se to rozklepalo aľ mi to rvalo volant z rukou a kolem 130-140 klid a pohoda,klepání a vibrace ľádné.
Dělal jsem vąe moľné i nemoľné vvaľování,poloosy,dofukování odfukování pneu na potřebný tlak a daląí pokusy.
Nakonec jsem přiąel na toho řeąení - kdyľ jsem si sám přehazoval kola (komplet disk+pneumatika) a dobře nasadil vycentroval, ąrouby utahoval kříľem - ľádné klepání ľádné vibrace.
Ovąem jakmile jsem si nechal kola přehodit v pneuservisu a to jakém koliv opět se vibrace a klepání vrátilo.
Nejdříve jsem se domníval ľe oni jsou volové a já mám zlaté ruce
Tím to nebylo.
Vysvětlení- vlivem opotřebení a stářím vozidla (vozidlo staré 11 let) doąlo ke korozi a tímpádem k zakřivení dosedacích ploch,tudíľ po dotaľení ąroubů nebylo dosaľeno přímého kontaktu a kolo bylo vľdy vycentrováno mimo svou osu,proto a» se převaľovalo jak mohlo nikdy to nebylo ono a to způsobovalo u mě tyto velice neľádoucí vibrace a následné klepaní volantu a celé řídící tyče.
To byl můj velice specifický případ, u tebe to můľe způsobovat tento problém,nebo upozorňuji ľe to můľe být uplně něco jiného.