od Cvrček » Sob 28. Máj 2011, 22:20
U toho odlehčení taky záleží,kam připojíš ovládací obvod toho relé. Dáš-li ho na ten původní poškozený kontakt,tak problém může po čase začít znovu.
Prosím tě,to napětí jsi asi měřil měřákem,že. Měřák odlož a vem klasickou žárovku a dva dráty. Buď bude svítit,nebo skomírat,či nebude svítit vůbec. A to je to hlavní. Napětí ti může jít vlastně stále,ale někde může být špatný kontakt,který vytvoří takový odpor,že dále ti moc proudu neprojde.
To spožděné sepnutí větráku není jen,když je studený motor. Ono to dělá vždy. Je to vlastně postupné spínání zátěží,aby to pro altík nebyl takový proudový ráz. A toto je řešeno přes BSI.
Nyní: Xsara Picasso 2,0 HDi r.v.2001 stříbrný tahoun. A bohužel věčná špindíra na podložkách s polepenou prdelkou. Těžko nás přehlídnete
Dříve: Xsara Break 1,9TD r.v.1998