Moderátori: Rope, baffy, viteon, Kleki, Cvrček
K4my píše:mnooo 5,5 se me nechce verit 6,5 beru ale 5,5???
Max_Damager píše:Zatím mi to seľralo necelou čtvrtinku nádrľe a mám najeto něco přes 250 km, tak nevím. Ale měl jsem plnou, tak moľná ta ručička ted bude klesat mnohem rychleji
K4my píše:mnooo 5,5 se me nechce verit 6,5 beru ale 5,5???
bleriot11 píše:K4my píše:mnooo 5,5 se me nechce verit 6,5 beru ale 5,5???
Kdyľ jsem hodný tak v poho do 5.Fakt nekecám 2.0HDi
pastynko píše:rozdielov moze byt velmi vela. ale jeden podstatny, do VTR sa nedaval 2.0 16V 167 koni, daval sa len do VTS.
Venca_VTS píše:pastynko píše:rozdielov moze byt velmi vela. ale jeden podstatny, do VTR sa nedaval 2.0 16V 167 koni, daval sa len do VTS.
Nesouhlasim v katalogu a APM Tecu VTR s motorem 2,0 16V je uvedena!
Nepletes jen sem reagoval na to ze se tam nedaval 2,0 16V jak jsem byl rozespaly nevsiml jsem si vykonového údaje.Moje chyb sorry.Lochy píše:Venca_VTS píše:pastynko píše:rozdielov moze byt velmi vela. ale jeden podstatny, do VTR sa nedaval 2.0 16V 167 koni, daval sa len do VTS.
Nesouhlasim v katalogu a APM Tecu VTR s motorem 2,0 16V je uvedena!
Jo dělala se s motorem 2,0i 16V, ale ne 120 kW / 163 koní ale pouhých 100 kW / 136 koní a do Čech se tato verze nedováľela, jestli se nepletu.
Späť na Cokoliv se nikam nevešlo
Užívatelia prezerajúci fórum: Žiadny registrovaný užívateľ nie je prítomný a 22 hostia