Mně ostřikovač taky stříkal málo a čím dál míň, až nakonec přestal úplně. V servisu tvrdili, že odešel motorek. Přes toto fórum se mi podařilo získat nový (na schématu od Cvrčka č. 2):
Nakonec se ukázalo, že motorek byl zcela v pořádku, ucpaná byla rozdvojka, tj. ten malý váleček nahoře s dvěma vývody. Po rozebrání oné součástky byla uvnitř objevena jakási "oteklá" gumička. Zabroušení gumičky do původní velikosti rozdvojku zprovoznilo. Čili kromě krásně funkčního ostřikovače mám doma zcela funkční náhradní motorek i s rozdvojkou.
Samozřejmě nevím, jestli tvůj problém má stejný důvod, ale vzhledem k tomu, že máš stejné autí, doporučuji pátrání po ucpávce začít od oné rozdvojky. Ovšem dostat se k ní jde jen zespoda, takže ještě předtím by nebylo špatné najít v motorovém prostoru spojku (na schématu č. 15) - rozpojit a ostřikovač zkusit - tak se zjistí, jestli je ucpávka nad nebo pod ní.
Mám Piko-chameleona.
Někdy se tváří zeleně, jindy spíš domodra, občas jako když žádnou barvu nemá... a má rád barevné xsamarády!
Jmenuje se
Oslík podle jednoho historického dopravního prostředku:
Oslíkův příběh