od Cvrček » Štv 16. Sep 2010, 23:20
Do Breaka jsem kupoval v OBI jednoduchý teploměr,co ukazoval vnitřní a vnější teplotu a byl na jednu malou tužkovou baterku za necelou stovku. Právě proto,že měl odpojitelnou kabeláž. Přes dva sucháče jsem ho dal pod ovladáni klimy. Pak sundal kryt zrcátka u řidiče,povolit trochu tapec dveří a sundal vnitřní kryt u zrcátka (bylo manueně ovládané). Čidlo jsem přilepil na zadní stranu skla zrcátka protáhl prostorem,kudy vedli táhla na nastavování zrcátka kablík dovnitř,pak pod tapec a u průchodky ,co je do dveří ven z pod tapecu. Pak jsem ho za konektorem zastrčil k ostatním drátům a vytáhl vevnitř pod pojistkovkou. Pak to protáhl pod palubkou do středu a připojil k teploměru. Jednoduchá cesta nejlehčíh odporu. Jen to má tu nevýhodu,že když otevřeš dveře,tak je vidět cca 3 cm kablíku,který vylejzá z pod tapecu a mizí v tom krku.
Nyní: Xsara Picasso 2,0 HDi r.v.2001 stříbrný tahoun. A bohužel věčná špindíra na podložkách s polepenou prdelkou. Těžko nás přehlídnete
Dříve: Xsara Break 1,9TD r.v.1998