Zdravím, mohl by mi někdo poskytnout nějaké informace o technických intervalech oprav čehokoli? Koupil jsem starší xsaru ale nemám k ní knížku a tudíž nevím kdy co měnit - jen že rozvoďák na 120 tisících... Není tu něco takovýho ke stáhnutí? Nic jsem nenašel..
Ještě pár otázek - jak mají zhasínat kontrolky? Stáhnul jsem si knížku v pdf (není tam ale nic o servisních intervalech), zkontroloval že se mi rozsvěcí před startem vše co má, ale někdy zhasne vše před nastartováním a někdy něco až po nastartování... Konkrétně baterie, diagnostika a brzdová kapalina. Je to normální? Každopádně po nastartování už nic nesvítí. Také se mi po otočení klíčku rozsvítí vše najednou a taky všechno najednou zhasne. Vím, že by měly třeba airbagy zhasnout samy, ale zhasne vše najednou.. Zkontroloval jsem zámky pásů a pyropatrony jsou ok, zámky nejsou zajetý, kryty airbagů jsou slícovaný a v barvě palubky, s logem. Pod sedačkou žádný bastl není. Mám 6x airbag.
Taky jsem si všiml, že se motor ohřívá do 75C, pak otevře termostat (zkontrolováno - do této teploty je zavřený) - ale četl jsem zde na fóru, že je to snad nějaké prokletí xsar... Po prohřátí velkýho okruhu se už drží na 90C, ale zdá se mi, že žere vodu. V nádržce chybělo skoro 2 litry, dolil jsem a trochu zmizelo. V oleji je čisťounko, ve vodě je trochu emulze, ale víčko nesmrdí po oleji... Bílý kouř jsem nepozoroval, topí normálně, přehřívání v týhle zimě asi nezjistím, zdá se mi že motor tlakuje víc tu hadici z termostatu do chladiče. Nevím. Možná utíká nějaká hadice. Původní majitel měnil chladič.
Taky mi nejde klima, mechanická, svití kontrolka ale jinak se nic neděje, pojistka v motoru (40A) je v pořádku. Ale na tohle téma jsem tu našel dost inspirace na teplejší dny