Xsara hudba, repra a vše kolem....

Moderátori: Rope, baffy, viteon, Kleki, Cvrček

Poslaťod RadimK » Str 23. Jan 2008, 18:23

Rope: znas oznaceni toho adapteru na volant?

Jinak stale badam nad tim, jestli "nevyuzit" vestavene vyskove repro v palubovce a pouze vymenit repro ve dverich, ale pouze za stredobasove, ne koaxialni sirokopasmove. Docela slusne jsou (vzhledem k cene, samozrejme) hodnoceny Sinus Live (i v Car&HiFi). Napr.: http://www.conrad.cz/stredobasove-repro ... 5+dp90178/ maji malou montazni hloubku, nemel by byt problem s montazi a solidni citlivost s dostatecnou vykonovou rezervou.

Je tady tedy nekdo, kdo namontoval pouze nejake "stredobasy"?
RadimK
Zasloužilý přispěvatel
Zasloužilý přispěvatel
 
Príspevky: 173
Registrovaný: Pon 30. Júl 2007, 14:32
Bydlisko: Těšín
Vůz: XI Break, r. 98, 1.8i

Poslaťod řepák » Str 23. Jan 2008, 18:53

Jinak stale badam nad tim, jestli "nevyuzit" vestavene vyskove repro v palubovce a pouze vymenit repro ve dverich, ale pouze za stredobasove, ne koaxialni sirokopasmove. Docela slusne jsou (vzhledem k cene, samozrejme) hodnoceny Sinus Live (i v Car&HiFi). Napr.: http://www.conrad.cz/stredobasove-repro ... 5+dp90178/ maji malou montazni hloubku, nemel by byt problem s montazi a solidni citlivost s dostatecnou vykonovou rezervou.

Je tady tedy nekdo, kdo namontoval pouze nejake "stredobasy"?[/quote]
No tak sem nad tím přemejąlel . Ale to bych vyměnil i ty v zadních d. .
1.8/16V EXCLUSIVní černá a s křííííídlem, to bylo tenkrát ... pak to byl nějakej Japonec, ale žádný zemětřesení .
Za to teď , je to ,,pořádnej kočár,, . To už je od 20.6.19 historie
Š.S 125 AT
Bezpečná jízda především !
Obrázok užívateľa
řepák
V.I.P. & Xsamarád
V.I.P. & Xsamarád
 
Príspevky: 2645
Registrovaný: Ned 25. Jún 2006, 20:07
Bydlisko: Řepákov - Pha 6 pro ty co neví .
Vůz: Š.S nebo-li koncernovej znetek :-)

Poslaťod RadimK » Str 23. Jan 2008, 18:56

Premyslim jak se da... :roll: V zadnich to vidim na normalni koaxial.
RadimK
Zasloužilý přispěvatel
Zasloužilý přispěvatel
 
Príspevky: 173
Registrovaný: Pon 30. Júl 2007, 14:32
Bydlisko: Těšín
Vůz: XI Break, r. 98, 1.8i

Poslaťod Rope » Str 23. Jan 2008, 19:01

to RadimK: označení znám, ale jde to jen do aut. s BSI a záleľí na stávajícím rádiu. Ve staré xsaře jsem měl středobasy Blaupunkty a jenom vyhybky. Teď mám nachystané výhybky focal a uvaľuju co do dveří. Vzadu je to vyřeąeno, ovály focal a pokud dojde na subw. tak ten leří v koutě a je to Velocity i zesák. Slibuju ľe do srazu bude v autě.
Prílohy
CIMG6777.JPG
CIMG6777.JPG (132.73 KiB) Zobrazené 9622 krát
Xsara picasso 1,6/80Kw, 3/2007, exclusive, panoramatická střecha, couvací senzory, barva červená lucifer, ledková denní světla a více info TU už bohužel Ex
XSARA II
Baffy 0
Viteon 0
Kleki 0
Obrázok užívateľa
Rope
V.I.P. & Xsamarád
V.I.P. & Xsamarád
 
Príspevky: 5638
Registrovaný: Pon 1. Máj 2006, 17:58
Bydlisko: OSTRAVA !!!
Vůz: X picasso, 1,6 benzín

Poslaťod Luky » Štv 24. Jan 2008, 13:55

RadimK píše:Rope: znas oznaceni toho adapteru na volant?

Jinak stale badam nad tim, jestli "nevyuzit" vestavene vyskove repro v palubovce a pouze vymenit repro ve dverich, ale pouze za stredobasove, ne koaxialni sirokopasmove. Docela slusne jsou (vzhledem k cene, samozrejme) hodnoceny Sinus Live (i v Car&HiFi). Napr.: http://www.conrad.cz/stredobasove-repro ... 5+dp90178/ maji malou montazni hloubku, nemel by byt problem s montazi a solidni citlivost s dostatecnou vykonovou rezervou.

Je tady tedy nekdo, kdo namontoval pouze nejake "stredobasy"?


já jsem dal vąude středobasy, jak dopředu, tak dozadu, ale jen dopředu jsem dal výąky a do kufru Subwoofer, jeątě přemýąlím nad oválama do pata.
BLACK PEARL
Obrázok užívateľa
Luky
V.I.P.
V.I.P.
 
Príspevky: 499
Registrovaný: Štv 22. Jún 2006, 22:08
Bydlisko: Kolín
Vůz: Citroen Xsara 1.6 16V, r.v. 2002, černá

Poslaťod RadimK » Štv 24. Jan 2008, 14:59

Luky: Tys dal ty vysky do palubovky? Takze jsi tam nemel origo? Muzes prosim napsat typ tech stredobasu, at mam dalsi tip?
RadimK
Zasloužilý přispěvatel
Zasloužilý přispěvatel
 
Príspevky: 173
Registrovaný: Pon 30. Júl 2007, 14:32
Bydlisko: Těšín
Vůz: XI Break, r. 98, 1.8i

Poslaťod SilverGhost » Str 13. Feb 2008, 23:25

To ROPE: Máą dobrý vkus a s podporou dálky je to velmi dobrá volba. Gratuluji. Kdyby si chtěl pomoci se subwooferem, tak dej vědět. Klidně si cestu udělám :-) Pracuji jen za jídlo a pití :-)

Pro ostatní: nechat origo výąkové repro a vyměnit jen středy je holý nesmysl. Nejen, ľe se můľete trefit mimo s impendancí a odpálit si tak koncák na rádiu, ale bude to rozhodně hrát na houby. Kdyľ uľ měnit, tak rozhodně komplet. Peněz tolik navíc to nestojí a hrát to bude líp. A montáľní hloubka u Xsary je víc neľ dostatečná, vejde se tam cokoliv.
F*ck fuel Economy, my Ford just used all the gas your Hybrid saved ....
Obrázok
Obrázok užívateľa
SilverGhost
V.I.P. & Xsamarád
V.I.P. & Xsamarád
 
Príspevky: 1363
Registrovaný: Štv 2. Nov 2006, 20:33
Bydlisko: Hradec Králové
Vůz: Seat Leon 2006

Poslaťod Rope » Štv 14. Feb 2008, 19:01

SilverGhost píše:To ROPE: Máą dobrý vkus a s podporou dálky je to velmi dobrá volba. Gratuluji. Kdyby si chtěl pomoci se subwooferem, tak dej vědět. Klidně si cestu udělám :-) Pracuji jen za jídlo a pití :-)
´
To uľ zase není tolik práce, napájecí vodič a signál mám nataľený pod zadním sedadlem a za odkladací schránkou, stačí jen dopojit přes pojistku a hodit bednu do kufru, ale nejsou lidi. Největąí problém mám v tom jak bednu uchytit v kufru tak aby byla lehce demontovatelná a přitom dobře drľela. To musí přijít chvilkový nápad.
Xsara picasso 1,6/80Kw, 3/2007, exclusive, panoramatická střecha, couvací senzory, barva červená lucifer, ledková denní světla a více info TU už bohužel Ex
XSARA II
Baffy 0
Viteon 0
Kleki 0
Obrázok užívateľa
Rope
V.I.P. & Xsamarád
V.I.P. & Xsamarád
 
Príspevky: 5638
Registrovaný: Pon 1. Máj 2006, 17:58
Bydlisko: OSTRAVA !!!
Vůz: X picasso, 1,6 benzín

Poslaťod SilverGhost » Ned 17. Feb 2008, 9:44

Suchej zip? Koberec drľí dobře a kdyľ ho nalepíą na spodní část bedny, tak je neutrhneą. Pokud ji nepřevrátíą.
F*ck fuel Economy, my Ford just used all the gas your Hybrid saved ....
Obrázok
Obrázok užívateľa
SilverGhost
V.I.P. & Xsamarád
V.I.P. & Xsamarád
 
Príspevky: 1363
Registrovaný: Štv 2. Nov 2006, 20:33
Bydlisko: Hradec Králové
Vůz: Seat Leon 2006

Poslaťod RadimK » Ned 17. Feb 2008, 23:29

SilverGhost píše:... nechat origo výąkové repro a vyměnit jen středy je holý nesmysl. Nejen, ľe se můľete trefit mimo s impendancí a odpálit si tak koncák na rádiu, ale bude to rozhodně hrát na houby. Kdyľ uľ měnit, tak rozhodně komplet. Peněz tolik navíc to nestojí a hrát to bude líp. A montáľní hloubka u Xsary je víc neľ dostatečná, vejde se tam cokoliv.


Mimo s impedanci to urcite nepujde, origo vyskovy repro bude mit svou vyhybku (zrejme jednoduchou - kondik), kdyby ji nemel, tak uz "neni" a origo stredobas bude napojen primo bez vyhybky, takze radio neshori, to drive vyhori vyskac kvuli (pravdepodobne) vyssimu vykonu noveho radia. A hur to snad hrat nebude, nemyslim si, ze by nejake znackove stredobasy mely mensi sirku pasma nez originaly a vyskytlo se tak hluche misto. Puvodni vyskac se mi zda dostatecny, takze ho tam zrejme necham.
RadimK
Zasloužilý přispěvatel
Zasloužilý přispěvatel
 
Príspevky: 173
Registrovaný: Pon 30. Júl 2007, 14:32
Bydlisko: Těšín
Vůz: XI Break, r. 98, 1.8i

Poslaťod SilverGhost » Pon 18. Feb 2008, 12:04

Zřejmě si pleteą kmitočtový rozsah s impendancí. Je to maličko něco jiného. Kaľdý set má určitou impendanci, nejčastěji 4 Ohmy. Na to je stavěný i koncový zesilovač na rádiu. Součástí setu je výąkový reproduktor, výhybka (příp. kondík) a středobas. Kaľdá součást má svou impendaci, ale je to sladěno tak, aby výsledná byla kolem 4 Ohmů a dalo se to připojit na rádio. Pokud nějakou část vyjmeą a nahradíą jinou, snadno se ti stane, ľe výsledná impendance bude jiná.
V nejlepąím případě se trefíą a bude stejná (případně lehce okolo). To by bylo nejlepąí řeąení.
V horąím případě bude vyąąí, tj. třeba 6 Ohmů. Pak se rádiu nic nestane, avąak set nebude hrát tak hlasitě, jak by mohl.
V nejhorąím případě ti spadne třeba na 2 Ohmy, pak ti to bude hrát hodně ąpatně, nebo vůbec - koncák odeąel do věčných lovią».

A to nemluvím o tom, ľe originál výąkáč bude slabąí a středobas z jiného setu ho snadno překřičí a výąky budou zastřené, případně nesrozumitelné.
F*ck fuel Economy, my Ford just used all the gas your Hybrid saved ....
Obrázok
Obrázok užívateľa
SilverGhost
V.I.P. & Xsamarád
V.I.P. & Xsamarád
 
Príspevky: 1363
Registrovaný: Štv 2. Nov 2006, 20:33
Bydlisko: Hradec Králové
Vůz: Seat Leon 2006

Poslaťod RadimK » Pon 18. Feb 2008, 16:24

Neboj, nepletu si to. Vyskac ma alespon malou vyhybku, coz urcite tak je, protoze by jinak odesel do vecnych lovist davno a stredobas se zapojuje primo. Takto se dela uplne to nejjednodussi zapojeni a nektere sety prodavanych repro se takto prodavaji s vyhybkou ciste pro vyskac. Vysledna impedance je prakticky stejna. Takze, kdyz vymenim 4Ohm za 4Ohm, nic tim nenarusim. Impedance by spadla na 2 Ohmy, pokud by nebyla pouzita vyhybka nebo alespon propust ve forme kondiku. A jak jsem psal, vestaveny vyskovy r. se mi zda solidni a zatim vydrzel zatez noveho radia, ikdyz jsem to budil docela dost a papiraky ve dverich uz nestihaly. A nekteri tady montuji sirokopasmove koaxialy do dveri a soucasne nechavaji origo vyskac v palubce a jsou spokojeni...
A co se tyce prekriceni vysek novym stredobasem - o to mi prave jde, chci posilit stredove pasmo (basu ve dverich moc zrejme nedocilim).
RadimK
Zasloužilý přispěvatel
Zasloužilý přispěvatel
 
Príspevky: 173
Registrovaný: Pon 30. Júl 2007, 14:32
Bydlisko: Těšín
Vůz: XI Break, r. 98, 1.8i

Poslaťod SilverGhost » Pon 18. Feb 2008, 18:25

Basů ve dveřích se dá docílit bez problémů, jen to chce trochu víc, neľ jen vyměnit středobas. Ale to jistě víą. S ostatním nemůľu souhlasit.
F*ck fuel Economy, my Ford just used all the gas your Hybrid saved ....
Obrázok
Obrázok užívateľa
SilverGhost
V.I.P. & Xsamarád
V.I.P. & Xsamarád
 
Príspevky: 1363
Registrovaný: Štv 2. Nov 2006, 20:33
Bydlisko: Hradec Králové
Vůz: Seat Leon 2006

Poslaťod RadimK » Pon 18. Feb 2008, 20:35

Souhlasit nemusis, ale ze se to takto dela a prodavava se muzes mrknout napr. na dokumentaci k setu repro DLS K6, kdy je stredobas primo a k nemu paralelne s vyhybkou (kondikem) vyskac:
http://www.ahifi.cz/soubory/2453/K4_K5_K6.pdf
Samo, ze u kvalitnejsich soustav se voli kvalitnejsi vyhybka se strmosti alespon 12dB. Nevim presne zapojeni orig. repraku v XI, ale myslim si, ze je to timto nejjednodussim resenim udelano.
RadimK
Zasloužilý přispěvatel
Zasloužilý přispěvatel
 
Príspevky: 173
Registrovaný: Pon 30. Júl 2007, 14:32
Bydlisko: Těšín
Vůz: XI Break, r. 98, 1.8i

Poslaťod creative » Pon 18. Feb 2008, 21:05

RadimK píše:...A nekteri tady montuji sirokopasmove koaxialy do dveri a soucasne nechavaji origo vyskac v palubce a jsou spokojeni...


Přesně tak :twisted: , mám tam magnáty, které mají dvojí zbůsob zapojení. Buďto se svojí vlastní výhybkou nebo bez ní. Mám to zapojené s tou výhybkou a zároveň jsem nechal origo výąkáče a problém s tím nemám. Měl jsem to i zapojené bez té výhybky a zvuk byl teda bídnej. Nevim, moľná je to ąpatně to mít takhle zapojený, ale zatím jsem se nestkal s nějakým problémem. Krmim to kenwoodem a ten se tomu taky nebrání a na něm mám výąky na +1 aľ +2, podle nahrávky. Čas ukáľe jestli jsem udělal chybu nebo ne...

to RadimK : Uľ jsi něco pořídil???
Obrázok
Obrázok užívateľa
creative
V.I.P.
V.I.P.
 
Príspevky: 118
Registrovaný: Str 24. Okt 2007, 18:27
Bydlisko: Praha
Vůz: bývávalo Xsara Break 2.0 HDi, nyní Toyota Avensis Combi 2.2 D-CAT

PredchádzajúciĎalší

Späť na Autohifi

Kto je on-line

Užívatelia prezerajúci fórum: Žiadny registrovaný užívateľ nie je prítomný a 4 hostia