Moderátori: Rope, baffy, viteon, Kleki, Cvrček
mno hodně zajmavý... tak to slyąím poprvé aby se dával rezonátor do střeďáku... vľdy» je to blbost... protoľe by pak neměl takovej účinek...K4my píše:rezonator je dalsi sporna zalezitost, ala citova zalezitost, at ho ams nebo ne nepoznas skoro vubec rozdil Navic nemeni se misto stredniho dilu ale vevaruje se do stredniho vyfuku, uriznes vyfuk ve stredu a pak ho privaris k rezonatoru. Zvuk upravuje pouze pokud mas vyfuk sportovni jinak moc noveho neuslysis Ale asi je to taky typ od typu Nicmene dle meho je to nutny dil pro kazde tuning auto nebo nejaky zavodacek, jelikoz napomaha odvodu spalin a tak i relativne prodluzuje zivotnost kartace. Nekdo rikal ze i zvysuje citlivost pedalu, to je dle meho blbost protoze se montuje az do stredoveho dilu ktery v podstate vubec nepotrebujes mit
kdybys byl z kraje ukazal bych ti to na kolegove pazoutovi Nastesti rezos neni nijak draha vec tudiz to neni vec kterou opovrhuju, jen je jeho uplatneni dosti diskutabilni
člověče musím tě zklamat,před xsarou vts sem měl zx 1.4l a měl sem na něm čistej svod od motoru aľ dozadu kde byl zakončenej malým plně průchozím tlumičem,divil by ses jak jel... sice sem jezdil zhruba za 9 l na 100 km ale byl to dravec....K4my píše:to Luky: tak to tedy netusim co jsi za "rezonator" videl ale "Rezonator" to rozhodne neni. Jinak pokud si das, sportovni rezonator jako nahrazku misto karbce, tak te ujistuju ze s tim autem se akorat tak nebude dat jezdit u VTSka rozhodne ne, vubec to nechce jezdit, a bojim se ze u 1.4ky tomu nebude jinak - motor proste potrebuje protitlak...... Jinak rezonatory jsou ruzne nektere dodavaji zvuk tociciho se turba ale vetsina jen nepatrne upravi zvuk nic vic bavime se o tech do 15 stovek tedy do vykonu 100 koni
jen upravim- nasel jsem jeden sportovni misto kartace, a koukal jsem na vnitrnosti, ten by mohl relativne zpetny tlak eliminovat.... za zkousky by to mohlo stat - nicmene nevidim an nem nic co by melo zvetsit enorme hlucnost.
tyvoe hochu ty seą úplně jinde... kdyľ si tak pročítám tví postřehy tak mi připadá jako bys si dělal srandu,ale ty to myslíą váľně?docela mi tě je líto... ja ti na to co píąeą můľu jen říct ľe to sou samý ho...a a ľe kecáą kraviny.... seą jinej fakt jinej...K4my píše:ale lambda zakonite musi byt pred katem ! Katalyzator dela protitlak, a zkratka modernejsi auta co jsou dimenzovane taktak aby mely co nejvyssi vykon se od toho proste odrazi. To ze to nejede se klidne zeptej i zabky, sam jsem se presvedcoval, i s vyvarenou trubkou to je zbytecny beh na dlouhou trat. Auto je line a jede proste divne. I pezot 306 byl na tom stejne a to sou dva stejne motory se stejnym ulozenim !
Jinak ja vim ze u aut se katalyzator dava pryc, ale vzdy to byly 2cestne kartace, 3cestaky se pryc nedavaly a ani to nikdo moc nedoporucuje, zalezi na typu auta zrejme. Nicmene rezonator nema smysl davat jinam nez do stredu trubky, mozna misto tlumice ale osobne nevidim duvod tlumic sundavat
Užívatelia prezerajúci fórum: Žiadny registrovaný užívateľ nie je prítomný a 7 hostia