Rezonátor

Moderátori: Rope, baffy, viteon, Kleki, Cvrček

Poslaťod divizion » Štv 20. Mar 2008, 19:03

ja ji mam pred.zalezi z jake strany se to bere,jestli od motoru ven nebo naopak.
xsara II 1,6 16V r.v01
Obrázok užívateľa
divizion
V.I.P.
V.I.P.
 
Príspevky: 514
Registrovaný: Pia 20. Apr 2007, 16:17
Bydlisko: Olomoucko

Poslaťod berry » Štv 20. Mar 2008, 19:45

vts r.v 1999 ma lambda sondu pret katem ja to vykuchal navaril dovnitr trubku a zas zavaril obal katu tam zustal a na technicke je klid a zadnou ztratu vykonu sem nepocitoval a ani od nikoho neslysel ze by si nekdo ztezoval ze vyndal kat a jelo to hure nez s nim
berry
Zasloužilý přispěvatel
Zasloužilý přispěvatel
 
Príspevky: 143
Registrovaný: Štv 31. Aug 2006, 19:29
Bydlisko: koprivnice
Vůz: xsara 2.0 16v vts

Poslaťod K4my » Pia 21. Mar 2008, 6:10

ale lambda zakonite musi byt pred katem ! Katalyzator dela protitlak, a zkratka modernejsi auta co jsou dimenzovane taktak aby mely co nejvyssi vykon se od toho proste odrazi. To ze to nejede se klidne zeptej i zabky, sam jsem se presvedcoval, i s vyvarenou trubkou to je zbytecny beh na dlouhou trat. Auto je line a jede proste divne. I pezot 306 byl na tom stejne a to sou dva stejne motory se stejnym ulozenim !

Jinak ja vim ze u aut se katalyzator dava pryc, ale vzdy to byly 2cestne kartace, 3cestaky se pryc nedavaly a ani to nikdo moc nedoporucuje, zalezi na typu auta zrejme. Nicmene rezonator nema smysl davat jinam nez do stredu trubky, mozna misto tlumice ale osobne nevidim duvod tlumic sundavat :-)
Xsara VTS "černá žabička"
Xsara I SX 1.4i "Sára" rv.2000Obrázok
Obrázok
Obrázok užívateľa
K4my
V.I.P.
V.I.P.
 
Príspevky: 751
Registrovaný: Štv 3. Máj 2007, 11:13
Bydlisko: Odry - Nový Jičín

Poslaťod divizion » Pia 21. Mar 2008, 10:59

ja jsem se zmylil,lambdu mam za katem.
xsara II 1,6 16V r.v01
Obrázok užívateľa
divizion
V.I.P.
V.I.P.
 
Príspevky: 514
Registrovaný: Pia 20. Apr 2007, 16:17
Bydlisko: Olomoucko

Poslaťod berry » Pia 21. Mar 2008, 11:31

takze chces rict k4my ze kdyby sis to delal ty tak tam nechas kat stredni tlumic a navaris rezonator ale nechapu proc vzdyt stredni tlumic ti brzdi vyfukove plyny tak naco tam davat rezonator tohle nechapu.az poskladam xsaru tak se stavim presvedcim te ze to jede a zadny velky rev to neni
berry
Zasloužilý přispěvatel
Zasloužilý přispěvatel
 
Príspevky: 143
Registrovaný: Štv 31. Aug 2006, 19:29
Bydlisko: koprivnice
Vůz: xsara 2.0 16v vts

Poslaťod K4my » Pia 21. Mar 2008, 11:45

to ze tam je tlumic neznamena ze tomu rezonator nepomuze, tlumic neni zarizeni co propousti jen konstantni nemenne mnozstvi... ale pokud chces vedet vice zeptam se primo cloveka co se tim zabyva uz dlouhou dobu. Co se meho pripadu tyce, tak ja tam kat zkratka mit musim :-), o tlumici se da polemizovat, vdyt ja nerikam ze tam musi nutne byt.

to division: Jooooo tak v tom pripade me napada zda kdyz je nahodou lambda za katalyzatorem, neni katalyzator jen dvoucestny, tudiz neni rizeny..... To v tom pripade beru zpatky s tou lambdou a vysvetluje to dost veci.

dodatek: Rezonator je vec co zvysuje ucinnost vyfukoveho systemu, ale ten zkratka je auto od auta dimenzovany jinak. Je to stejne tak jako s predstihem na vacce- tocis tocis zvysujes vykon a zvysujes a naraz sup a uz ani nenastartujes.... tady je to stejne, a proste tvrdim porad, ze samotnou instalaci rezonatoru se nic nevyresi. V drtive vetsine pripadu..... navic motory 1.4i jsou paradoxne dobre dimenzovane a vazne netreba uz je nijak tunovat - pokud je to kup za ucelem hluku tak vcelku skoda penez, rozhodne je lepsi poradna koncofka :-).
Xsara VTS "černá žabička"
Xsara I SX 1.4i "Sára" rv.2000Obrázok
Obrázok
Obrázok užívateľa
K4my
V.I.P.
V.I.P.
 
Príspevky: 751
Registrovaný: Štv 3. Máj 2007, 11:13
Bydlisko: Odry - Nový Jičín

Poslaťod divizion » Pia 21. Mar 2008, 16:45

tak kdes jsem se to byl poradne prohlednout a zjistil jsem ze mam dve jednu pred a druhou za.
xsara II 1,6 16V r.v01
Obrázok užívateľa
divizion
V.I.P.
V.I.P.
 
Príspevky: 514
Registrovaný: Pia 20. Apr 2007, 16:17
Bydlisko: Olomoucko

Poslaťod divizion » Ned 23. Mar 2008, 15:41

takľe kdybych ten rezonator navaril misto stredoveho tlumiče,tak by se nic nemelo stat,myslis tim ze by to hlasilo diagnostiku motoru atd?
xsara II 1,6 16V r.v01
Obrázok užívateľa
divizion
V.I.P.
V.I.P.
 
Príspevky: 514
Registrovaný: Pia 20. Apr 2007, 16:17
Bydlisko: Olomoucko

Poslaťod ColinMcRay » Ned 23. Mar 2008, 16:43

:lol: vubec ne
ObrázokObrázok
ObrázokObrázok
Obrázok užívateľa
ColinMcRay
V.I.P. & Xsamarád
V.I.P. & Xsamarád
 
Príspevky: 1551
Registrovaný: Sob 16. Jún 2007, 13:12
Bydlisko: OSTRAVA... ke Xsamarádům blíž než se zdá
Vůz: ŠKODA Auto... Simply Rebel

Poslaťod divizion » Pon 24. Mar 2008, 0:37

uz jenom objednat a navarit
xsara II 1,6 16V r.v01
Obrázok užívateľa
divizion
V.I.P.
V.I.P.
 
Príspevky: 514
Registrovaný: Pia 20. Apr 2007, 16:17
Bydlisko: Olomoucko

Poslaťod mourek » Pon 24. Mar 2008, 19:38

K4my píše:rezonator je dalsi sporna zalezitost, ala citova zalezitost, at ho ams nebo ne nepoznas skoro vubec rozdil :-) Navic nemeni se misto stredniho dilu ale vevaruje se do stredniho vyfuku, uriznes vyfuk ve stredu a pak ho privaris k rezonatoru. Zvuk upravuje pouze pokud mas vyfuk sportovni jinak moc noveho neuslysis :-) Ale asi je to taky typ od typu :-) Nicmene dle meho je to nutny dil pro kazde tuning auto nebo nejaky zavodacek, jelikoz napomaha odvodu spalin a tak i relativne prodluzuje zivotnost kartace. Nekdo rikal ze i zvysuje citlivost pedalu, to je dle meho blbost protoze se montuje az do stredoveho dilu ktery v podstate vubec nepotrebujes mit :-)

kdybys byl z kraje ukazal bych ti to na kolegove pazoutovi :-) Nastesti rezos neni nijak draha vec :-) tudiz to neni vec kterou opovrhuju, jen je jeho uplatneni dosti diskutabilni :-)
mno hodně zajmavý... tak to slyąím poprvé aby se dával rezonátor do střeďáku... vľdy» je to blbost... protoľe by pak neměl takovej účinek... :roll:
Obrázok užívateľa
mourek
Zasloužilý přispěvatel
Zasloužilý přispěvatel
 
Príspevky: 170
Registrovaný: Sob 13. Okt 2007, 16:24
Bydlisko: Rychnov nad Kněžnou

Poslaťod mourek » Pon 24. Mar 2008, 19:44

K4my píše:to Luky: tak to tedy netusim co jsi za "rezonator" videl ale "Rezonator" to rozhodne neni. Jinak pokud si das, sportovni rezonator jako nahrazku misto karbce, tak te ujistuju ze s tim autem se akorat tak nebude dat jezdit :-) u VTSka rozhodne ne, vubec to nechce jezdit, a bojim se ze u 1.4ky tomu nebude jinak - motor proste potrebuje protitlak...... Jinak rezonatory jsou ruzne nektere dodavaji zvuk tociciho se turba ale vetsina jen nepatrne upravi zvuk nic vic :-) bavime se o tech do 15 stovek tedy do vykonu 100 koni

jen upravim- nasel jsem jeden sportovni misto kartace, a koukal jsem na vnitrnosti, ten by mohl relativne zpetny tlak eliminovat.... za zkousky by to mohlo stat :-) - nicmene nevidim an nem nic co by melo zvetsit enorme hlucnost.
člověče musím tě zklamat,před xsarou vts sem měl zx 1.4l a měl sem na něm čistej svod od motoru aľ dozadu kde byl zakončenej malým plně průchozím tlumičem,divil by ses jak jel... sice sem jezdil zhruba za 9 l na 100 km ale byl to dravec.... 8)
Obrázok užívateľa
mourek
Zasloužilý přispěvatel
Zasloužilý přispěvatel
 
Príspevky: 170
Registrovaný: Sob 13. Okt 2007, 16:24
Bydlisko: Rychnov nad Kněžnou

Poslaťod mourek » Pon 24. Mar 2008, 19:57

K4my píše:ale lambda zakonite musi byt pred katem ! Katalyzator dela protitlak, a zkratka modernejsi auta co jsou dimenzovane taktak aby mely co nejvyssi vykon se od toho proste odrazi. To ze to nejede se klidne zeptej i zabky, sam jsem se presvedcoval, i s vyvarenou trubkou to je zbytecny beh na dlouhou trat. Auto je line a jede proste divne. I pezot 306 byl na tom stejne a to sou dva stejne motory se stejnym ulozenim !

Jinak ja vim ze u aut se katalyzator dava pryc, ale vzdy to byly 2cestne kartace, 3cestaky se pryc nedavaly a ani to nikdo moc nedoporucuje, zalezi na typu auta zrejme. Nicmene rezonator nema smysl davat jinam nez do stredu trubky, mozna misto tlumice ale osobne nevidim duvod tlumic sundavat :-)
tyvoe hochu ty seą úplně jinde... kdyľ si tak pročítám tví postřehy tak mi připadá jako bys si dělal srandu,ale ty to myslíą váľně?docela mi tě je líto... ja ti na to co píąeą můľu jen říct ľe to sou samý ho...a a ľe kecáą kraviny.... seą jinej :lol: fakt jinej...
Obrázok užívateľa
mourek
Zasloužilý přispěvatel
Zasloužilý přispěvatel
 
Príspevky: 170
Registrovaný: Sob 13. Okt 2007, 16:24
Bydlisko: Rychnov nad Kněžnou

Poslaťod divizion » Uto 25. Mar 2008, 6:46

nemusíme se tady hadat uráľet,kaľdý má svoje nazory a postřehy.Takľe at si to kaľdy přebere sam. :evil:
xsara II 1,6 16V r.v01
Obrázok užívateľa
divizion
V.I.P.
V.I.P.
 
Príspevky: 514
Registrovaný: Pia 20. Apr 2007, 16:17
Bydlisko: Olomoucko

Poslaťod K4my » Uto 25. Mar 2008, 7:41

to mourek: No a dost, proc ja proste odbiham od tematu.

1) Tvoje ZX ma uplne primitivni dvoucestnej katalyzator rizeny jenom jednou lambdou
2) Auto co ma lambdu vzdau ma lambdy dve - vetsina novejsich vozu kolem roku 2000 -> vcelku problem pri odstraneni katalyzatoru.
3) Seriove 1.4 a 1.6 motory jsou kusy odbyteho materialu, a samotna instalace rezonatoru je zbytecnost pokud nevymenis svody, sportovni koncovy tlumic + potom rezonator nebo i nejaky vhodny katalyzator (zajimave ze vsichni instaluou rezonator jako posledni vec na vyfukovem systemu, proc asi, se strednim tlumicem to nema nic spolecneho, ten hluk prilis netlumi, jeho funkce je dvoji, a to jak chlazeni tak tlumeni hluku (bohuzel at ho mas nebo ne, nepoznas skoro vubec rozdil POZNATEK Z PRAXE SPECIALISTO)
4) Moznosti instalace jsou ruzne!!! Proboha jedna se o trubku ktera urychluje odvod spalin, je v podstate u pr*ahy kde si tio nacpes, kazdy slusnej rezonator snasi teploty kolem 1000celsia tak si ho klidne nacpi i za predni tlumic! nebo misto neho!!!!!! A s ucinosti me bavis, jak jsi spravne rekl, ucinnost, to je vec co zvysuje vykon, zvyseni ucinnosti a omezeni protitlaku na pripustnou hodnotu, jak jsem rekl svody novy kat rezonator koncovka vyfuku, dostanes tak tech slibenych 10-15% vykonu.... rezonatorem tak max 4!!! sem zvedavej jak to na 66kw masine poznas !!!! ja to nepoznam ani na pazoutovi 306!!!! takze ty ses urco takovej borec ze to budes vedet nejlepe!

Zaver: vyhozene penize. Dokud nedokoupis ostatni veci tak to nema zadnej smysl.

doplneni k tomu strednimu tlumici: Dal jsme si tu praci vyhledat zkusenosti i z jine fabriky http://www.fordfans.cz/phpBB2/viewtopic ... dfe6ffccc6
no jo no ja vim je to se mnou tezky! Skoda jen ze praxe ukazuje vzdy neco jineho ze???
http://dieselpower.cz/forum/viewtopic.p ... 13e62946bb
no jo jsem ja to ale hnup a nic o tom nevim!!! Boze mourku normalne z ktere fabriky jsi ty ??? Warburg riderz??? !!! je mi z tebe zle!
Ach TEN STREDOVEJ tlumic: http://forum.honda-club.cz/viewtopic.ph ... a71ea13588
Jinak na Hondackem foru taky najdete topic s rezonatorem, a tam se doctete samozrejme zase jak jinak same lzi!
Xsara VTS "černá žabička"
Xsara I SX 1.4i "Sára" rv.2000Obrázok
Obrázok
Obrázok užívateľa
K4my
V.I.P.
V.I.P.
 
Príspevky: 751
Registrovaný: Štv 3. Máj 2007, 11:13
Bydlisko: Odry - Nový Jičín

PredchádzajúciĎalší

Späť na Tuning & Styling

Kto je on-line

Užívatelia prezerajúci fórum: Žiadny registrovaný užívateľ nie je prítomný a 7 hostia