Na Citroëny foru je tento příspěvek:
"Kdyľ jsem řešil vstřiky, viz. minulé téma, zjistil jsem jednu nemilou zkušenost, na kterou chci upozornit všechny (životní zkušenost servisáka, který si "vydělal" 30.000,- za turbo). Na přívodu oleje trubkou do turba (nevím jak u 2,0-ukazoval mi to na mojem) je někde šroub, na kterém je sítko. To když se zanese třeba při delších výměnách oleje, přestane turbo mazat a máte vyděláno. Volal do Peugeotu, kdy chtěl to sítko vyhodit a tam mu řekli, že je to při nedodržení termínů výměny oleje je celkem častá závada. Prý nevadí, když to sítko tam nebude, že už to zaké často odstraňovali. Takže doporučuji buď měnit olej dle termínů a občas zkontrolovat to sítko a nebo to nechat odstranit , já to nechám v pondělí zkontrolovat (zatím), po zjištění stavu jak to bude vypadat se rozhodnu, jestli ho tam nechám, nebo ne... "
http://citroeny.cz/forum/viewtopic.php?t=11568
slyším to poprvé, má s tím někdo zkušenost, kontrolujem, čistí má to i 2,0 Hdi ????