Motorek je nasazeny na dvou dutych tyckach (2) a upevnen dvema vruty, jeden je videt pod krytkou (1). Na demontaz je potreba krizovy sroubovak "zarohak" pro vrut (1) a ke duhemu se jde dostat vyvrtanim diry z boku. Po vysroubovani vrutu jsem se snazil odriznout tretinu neceho (3), ale odletlo to cely. Snad to k nicemu neni. Potom jsem bilym koleckem zasrouboval ten bily kolik co nejvic do motorku a kulicku na konci vyhakl z osazeni na parabole. Pak uz sel ven.
Tak se zda, ze by mohly jit vymenit vnitrnosti z motorku oktavky, ja mam taky svetla od Automotive Lighting.
http://www.octaviaclub.cz/test/index.ph ... &Itemid=30http://autobazar.avizo.cz/motorek-nakla ... 64173.html ----------
Tak jsem sehnal motorek z oktavky, vymenil jsem plosny spoj s motorkem. Pri kontrole mimo svetlo jsem zjistil, ze motorky jdou proti sobe (jeden dovnir a druhy ven). Oznaceni vylisovane na krytu je u obou stejne, oznaceni plosneho spoje se na konci lisi. Na spoji jsou prohozeny vyvody u motorku a u potenciometru. Odletoval jsem motorek z plosneho spoje a priletoval na puvodni pl. spoj. Pri dalsi zkousce zjisteno, ze v poloze 2 motorek nekolikrat popojel v obou smerech. Potenciometr v tech miste byl viditelne vydreny a to asi byla pricina spaleni motorku. Takze jsem jeste vymenil potenciometr za novy.
Motorek je napajeny z tumeneho svetla, takze s denim svicenim se riziko spaleni motorku mnohonasobne zvysilo.
- Motorek1.jpg (13.83 KiB) Zobrazené 20454 krát
- Motorek2.jpg (10.96 KiB) Zobrazené 20454 krát
- Motorek3.jpg (7.77 KiB) Zobrazené 20454 krát