Dobrý den,
ač mám Berlingo snad to nebude vadit - považuju se za rodinu. Spojují nás stejné závady. Olej přes olejovou měrku 2x a celá náplň v mraze -15...a v rozmezí tří týdnů. Naštěstí vždy v blízkosti benzinky. Zamrzlé odvětrání je jasné, ale není tam toho "vodního hlenu" - emulze trochu moc? Proto mě spíše zajímá, zda se tyto problémy, netýkají pouze těch, kteří jezdí na LPG.
- Na LPG jezdím od komunistů a daň z lacinějšího paliva se různě skrývá. Ani žárová sedla u citroenu nevydržely moc více než 60000km. Už se mi ten chod motoru moc nelíbil. K tomu ten vyšplíchaný olej...
- měření komprese potvrdilo, že komprese klesá a u jednotlivých válců je různá
- sundání hlavy mé obavy potvrdilo
- výfukový ventil prvního válce bez vůle
- toto je už u berlinga po druhé hava vydržela 60000km (u staré škodovky tak 20000 - tedy úspěch a nestěžuju si)
Domnívám se, že se při spalování LPG vzniká nadměrné množství vodní páry. Ta se nějakým způsobem dostává ke klikovce a to způsobuje ten problém zamrzání odvětrání. Nevím, zda se tam ta pára dostává dejme tomu v současné době špatně těsnícím výfukovým ventilem nebo spíše kolem kroužků.
Může mě někdo vyvést z omylu?
Děkuji