Jdu také se svou troąkou do mlýna, mám na to moľná trochu jiný pohled. Xsara má vnitřní kolíky odemykání udělané tak, ľe je nelze odemčít kouskem provázku jako u Felicie nebo některých Fiatů. Doba pro mě jako amatéta 40 sekund - profík se správným ąpagátem bude určitě lepąí. Xsara je v tomto rozhodně lepąí. Vyháčkování drátem nebude asi také snadné -tvar kolem dveří zlodějům moc nepřeje.
Dovezl jsem teď z Německa C3 ve sluąné výbavě a v návodu je něco o dvojitém zamknutí to je na druhý klik nelze otevřít auto ani ze vnitř, takľe C3 z roku 2003 to uľ má.
Co se týče zabezpečení mobilem i s přesností na 10 km je to úľasné, protoľe aspoň vím zda je auto jeątě v Česku nebo uľ mimo a musím říct, ľe u nás na venkově se skutečně hůř krade neľ ve městě, protoľe na kaľdém druhém dvoře je pes a lidé se znají. Ukrýt auto někde na venkově ve stodole sice jde, ale myslím si, ľe pokud uľ policie moľnost nemá bude ji brzo mít a nějakým daląím prostředkem budou uľ schopni určit přesnějąí polohu mobilu - přesné dohledání.
Já mimo imobilizéru nemám nic, ale kdybych něco dělal tak tajný spínač od palivového čerpadla - levné spolehlivé a účinné. Pokud si pro auto nepřijedou s odtahovkou budou ho moct nastartovat, popojet tak 100 m a tam končí... Je otázka co by ze vzteku autu udělali...
Jeden z důvodů proč jsem bral Xsaru byl i ten, ľe o tato auta není takový zájem na trhu a tím pádem i ze strany zlodějů jako o třeba o Audi. A protoľe mám rok výroby 1999 s kaľdým rokem zajímavost krádeľe pro zloděje klesá. Skutečností vąak je, ľe pokud se rozhodnou ukrást nebo dostanou na auto objednávku ukradnou ho i se vąím zabezpečením. To je bohuľel smutná zkuąenost.
Radek