od Marek » Pia 20. Máj 2011, 21:02
Spíš bude problém v zapalování nebo vstřikování. Gobe, nemáš náhodou původní kabely ke svíčkám? Krokový motorek chodí jak má? Zkusil jsi přidat do benzínu čistič vstřiků?
Na výfuk nebo katalyzátor mi to nesedí, ten dělá problémy především ve výkonu, motor nevytočíš, při volnoběhu je velmi malý průtok výfukových plynů. Navíc by pád otáček nebyl prudký.
Osobně bych začal zapalováním, to "umí" prudké změny otáček nejlépe. Kontrola svíček napoví, pokud je budeš měnit, nenech se přesvědčit k experimentům s vícebodými. Klasické Equyem mi fungují i s LPG, poslední zimu jsem odjezdil s Bosch a zdají se o něco lepší za studena. Zapalovací kabely z Tesly Blatná patří k nejlevnějším na trhu a kvalitu mají dobrou (vzhledem k ceně bezkonkurenční, jasně deklarují, z čeho je dělají a koncovky jsou kvalitní, u kabelů s obchodním označením nikdo neví, jaký vysokonapěťový kabel je použitý).
Xsara Break 1.8 66kW LPG