od vena garážmistr » Str 21. Aug 2013, 7:25
No to je ono, proč bych to dával na DIA když to blbne jen někdy a jako na potvoru když to nechám zkoumat DIA tak to půjde v pohodě. Jenže kdo se tady trochu orientuje myslím na foru, tak ví že diagnostikou vozidel se tady zabývá několik lidí každý na nějaké úrovni většinou podle toho jak dlouho diagnostiku má a co už se stačil jako samouk naučit. Ale to je vedlejší důležité je že i dámy které jsou v našich řadách si dokázali přečíst a uvědomit že není diagnostika jako diagnostika. Pokud necháš auto testovat nějakou univerzálkou tak ta možná napíše nějaký kód chyby,a dokážeš s tím zhasnout varovnou kontrolku. Ale s univerzálkou nevydoluješ živá data a nedokážeš se dostat do hloubky problému a ty pokud potřebuješ znát příčinu co nejpřesněji tak ji musíš co nejprecizněji diagnostikovat.
Pokud chceš provozovat "moderní" motor ve svém voze musíš přijmout "moderní" metody údržby a péče o něj.Z vlastní zkušenosti vím že 2 Hdi je zlatý motor a není ani moc náročný na péči pokud se dodrží alespoň předepsaný servis. Ale v okamžiku kdy se začne něco sypat tak to stojí nemalí peníz ale zase se ti potom odmění bezvadnou prací ten motor.
Pokud chceš jen jezdit a nestarat se tak jsi si měl pořídit asi auto s jinou motorizací 1,9 D je téměř nezničitelný motor a co vím já i celkem nenáročný co se týče potřeb údržby a péče.
A to když tady vzneseš nějaký dotaz ohledně problému a dostane se ti rady nech to napíchnout na diagnostiku je úplně normální věc a není se proč rozčilovat a používat nevhodný slovník. Protože pokud by jsi dojel do servisu a řekl že je ten a ten problém tak v servisu se s tebou nebudou bavit jestli chceš nebo ne a auto napíchnou automaticky a až pak ti řeknou ano je tam chyba a je to řešitelné.
jezdím : Peugeot 807 2.0 Hdi 100 kw šestifofr, FAP OFF , automatický bufík, xenonové světlomety, denní LED, oranžové LED strobo ,grafický couvací asistent, HF Parrot, DVD přehrávač, sedmi sedačka
jezdil jsem :Berlingo 2.0 Hdi (Sir Tá-Burák)