Moderátori: Rope, baffy, viteon, Kleki, Cvrček
levis501 píše:Uľ ze zásady jsem opatrnějąí vůči tvrzením o kvalitě produktu od člověka, který jej prodává...ale jinak OK, přátelé, rezignuji...
Houmr píše:Zdravim, o víkendu jsem si pořídil XsaruII Cupe 2.0HDi VTR 66kW, jen tak na okraj...
Po pročtení téhle diskuze koukám ľe se neshodnete jestli chipovat či ne... Já sem jednoznačně pro chip a taky tam pujde...
Čet jsem tu dotaz jaký je rozdíl mezi 2.0 HDi v 90koňský verzy a 110koňský verzy??? Odpověď v ŘJ a nějakejch drobnostech je správná, ale pod sloven drobnosti se skrývá: např jiný blok motoru, hydraulická spojka u 110k verze, 90k verze nemá intercooler... prostě rozdíl je celkem značnej
No a k té debatě jak je moľný zvýąit výkon a sníľit spotřebu, dy» je to fyzika a nejde to, to byla pravda u karburátorů ale tady tenhle argumet rozhodně není na místě...
HDi je zaprvé ąkrcené na emisích (po seąlápnutí plynu na podlahu neakceleruje jako TDi a taky za ním neni oblak černého dýmu), to po načipování odpadá... ale emise uděláte v pohodě i po čipu a vyndání katu...
HDi je v základu na nějakých 60% výkonu kterého je motor schopen dosáhnout pouze ŘJ, kvůli ľivotnosti se doporučuje chipovat na 80%...
Chip vám nezmění otáčky při stejné rychlosti oproti nenachipovanému, to je fyzikálně nemoľné (převodovka)
Pokles spotřeby je způsoben tím, ľe např. do kopce místo na trojku pojedete v pohodě na čtyřku...
Sem se na první příspěvek docela rozjel co
Kvido píše:jj,diesely se dají pěkně čipnout,teď si jeden známy načipoval novou Hondu Accord 2,4 TDCI původní výkon 150 koní a nyní 180 koní,spotřeba ąla lehce dólů,výkon odost nahoru jen se změnila kultivovanost motoru,je teď trochu hlučnějąí něľ byl,coľ je docela zajímavé,člověk by řekl,ľe by tomu mělo být naopak.
Ale byl bych pro,já měl feldu v naftě a taky mi jeden machr přes naf»áky upravil a bylo kure.... znát ikdyľ to nemělo turbo.
U benziňáku není takový nárust po chipování.
Jen by mě zajímalo včem spočívá rozdíl v xsaře HDI 66 KW a 80 KW,vľdy» ot jsou oba dvoulitry né ?
Jen najdi fakt dobrou firmu,skus se zeptat CHIPA
pastynko píše:Kvido píše:Tak jeątě jedna připomínka k čipování:Dneska jsem se od dozvěděl od toho co Chipoval novou Hondu Accord 2,4 TDCI výkon se 150 koní na 180 koní.
Byl to dělat v Polsku ve firmě která se tím zabývá jiľ spoustu let a pouze na přeplňované motory,neľ mu udělali Chip na míru auta,provedli jedno denní diagnostiku motoru ,auto uľ má najeto 60 000 km a musí nejdříve vedět v jakém stavu je motor studený,zahřátý,ventily,rozvody,poloosy,spojka,výfuk,elektronika,ale nejduleľítějąí pro ně bylo Turbo.
Aľ po zjiątění stavu motoru(kompletní diagnostika) a potřebných úpravách začli provádět tzv.Chipování ,které uľ bylo poměrně rychlé,ale podle lidí kteří to dělali prý motoru nechali jeątě skoro 20 koňovou rezervu,kvůli ľivotnosti motoru,ví,ľe kdo si tohle nechá udělat nebude auto ąetřit. I tak zrychlení prý se nedá srovnávat a maximálku uľ vyzkouąel a je o 20 km/h vyľąí tedy 250 km/h.
Jinak tenhle přístup by se mi taky líbil jen nemám 20 litrů na vyhození.
toto uz je ta profesionalita
u nas taku este asi nenajdes
Užívatelia prezerajúci fórum: Žiadny registrovaný užívateľ nie je prítomný a 13 hostia