Moderátori: Rope, baffy, viteon, Kleki, Cvrček
Kvido píše:Moje Xsara I 1,8 16V se přehřívá dost často,ale větrák mi spíná někde u 100 -105 °C,ale je schopné mi to výlezt i na 110 °C a to mi stačí stát na místě půl minuty a teplota leze nahoru,ale taky opět záleľí na okolní venkovní teplotě,čím teplejąí okolní vzduch tím je to horąí,pokud pustím klimu a sepne se i sahara,tak jedou dva větráky a je to mnohem lepąí.
Ale je to taky ovlivněno náplní chladiče,osobně mám originální Antigel Citroën,který je do -50°C,pokud bych tam měl jenom destilku,tak se mi motor tolik přehřívat nebude.Ale originální náplň Antigel stojí 700 kč,tak to léto nějak přeľiju.
tino píše:a este k ventilatoru chladenia, ktory je pred chladicom. Pri akej teplote sa vam spusta ? pretoze ja som si este nikdy nevsimol ze by siel. Za jazdy mam teplotu tak 75 stupnou. Minule som stal asi 30 min. tak motor sa zahrial na 90 stupnov ale ten ventilator stal. Nikdy som nemal problem s prehriatim motora. Len sa pytam informativne.
baffy píše:tino píše:a este k ventilatoru chladenia, ktory je pred chladicom. Pri akej teplote sa vam spusta ? pretoze ja som si este nikdy nevsimol ze by siel. Za jazdy mam teplotu tak 75 stupnou. Minule som stal asi 30 min. tak motor sa zahrial na 90 stupnov ale ten ventilator stal. Nikdy som nemal problem s prehriatim motora. Len sa pytam informativne.
Tlak víčka chladiče1.4(bar) Termostat otvírá při83(°C) Větrák zapnut přiBez klimatizace vzduchu97(°C) Větrák zapnut přiS klimatizací vzduchu (°C) Stupeň 1/větrák1 - 96(°C) Stupeň 2/větrák2 - 101(°C)
Platí to pre motor 2.0 HDi kod motoru:DW10TD/RHY/ 66kw
Užívatelia prezerajúci fórum: Žiadny registrovaný užívateľ nie je prítomný a 14 hostia