kamarád má Megana Coupé s origo liťákama 16" 195/45. Třeba má lepší tlumiče to auto už na ty kola nízkoprofilový ale když už od výroby je tam dali tak by to nemělo bejt až tak bolestivý
Megana Coupe můžeš srovnávat jedině s vrcholnou verzí VTS (a tu nemáš, protože bys neměl 14" originál). Má velmi tvrdý podvozek. Není to o kvalitě tlumičů, ale jejich tvrdosti (tlumícím účinku). Podvozek se odlaďuje jeko celek, pokud změníš pouze jednu součást, změníš jeho vlastnosti, protože konstruktér řeší kompromis mezi jízdními vlastnostmi, cenou a pohodlím. Někdy uděláš změnu k lepším jízdním vlastnostem na úkor pohodlí (tvrdší tlumiče), někdy to může dopadnout jak jsem psal výše a prakticky vždy to má dopad na životnost zavěšení kol.
Nejde o silniční kontrolu, ale o případnou nehodu šetřenou Policií, která, i když ji nezaviníš, tak si toho všimnou - navíc to bude na fotodokumentaci - a pojišťovna si velký techničák vždy vyžaduje a vznese námitku, že jsi měl auto nezpůsobilé provozu, protože nebude chtít platit. A pokud to nenafotí Policie, tak to nafotí likvidátor - u větší škody a nepojízdného auta těžko vyměníš kola před focením za zimní, zvláště když bude kolo nabourané.
Neuvádíš šířku ráfku u elektronů, jak jsi dopadl s přepočtem? Dal jsem tam šířku odhadem a vyšlo mi, že elektrony budou o 10mm blíž k podběhu.